Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-10, 11:21   #241
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Og egentlig hadde det vært veeeeeldig fristende å skaffe seg et par tre Kanadagjess, satt dem ut i hagen og informert naboene om at jeg regner med det er greit for dem at gjessene kommer inn i hagene deres for å drite på lik linje med deres katter hos oss. Det hadde blitt ramaskrik.

Gammel 07-04-10, 11:22   #242
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har ingen idè om hva som er normen. Jeg vet bare at her vi bor, og i andre tettbyge strøk jeg kjenner til, er katter et stort problem. Jeg har selvfølgelig også venner i tettbygde strøk som sier at det ikke er et problem. Av en eller annen grunn er det alltid de som har katt selv.
Jeg har ikke problem med katt som befinner seg i området der jeg bor, jeg har problemer med katter og etterlatenskapene deres i mitt hus og i min hage.
Jeg synes uansett det blir rart om de som ikke har katteproblemer skal få definere hva som er greit og ikke. Det skulle tatt seg ut om f.eks røykere skulle lage røykeloven...

Hvis man insisterer på å bo i tettbygd strøk med katt, burde man faktisk tatt seg bryet med å gå rundt til hver eneste nabo og spurt om han/hun syntes katter var til sjenanse. Hvis alle svarte nei, kunne man hatt katt med god samvittighet. Hvis bare en nabo ikke syntes det var greit, burde man kvitte seg med katten, eller huset. Å ha katt i tettbygd strøk uten å sjekke med naboer er reinspikka egoisme, og kan fint sidestilles med f.eks røyking på offentlig sted.

Og hva har hunder som ikke er i bånd med dette å gjøre? En gang kom det til og med en øgle opp av et toalett på Nordnes. Betyr det at det er OK for alle å ikke ha kontroll på dyrene sine?

Jeg skjønner ikke helt dette med katter og bæsj inne... Har man ikke et eget ansvar for å passe på at uønskede gjester kommer inn i ens hus?

Det er jo ikke bare katter som kan komme inn, men også fugler, mus og i det hele tatt.

Ang dette med å spørre naboene om det er ok å ha katt... Da kan man garantert bare glemme katten, for det er alltid en nabo som ikke liker katter. Og skal man legge lista der, så må man vel også spørre naboene om alt annet som kan være til sjenanse. Det er jo mye som alltids er til sjenanse for en nabo eller to... Barn feks. Enkelte synes de bråker, og de kaster fra seg litt rot, de kan finne på å oppholde seg på tomta til naboen, og i verste fall plutselig gå inn til noen.

Og biler...de bråker de også, og forurenser.

Ang hunder ja...

For noen minutter siden så var jeg ute på verandaen, og ser en herremann komme gående med hunden sin, i bånd. Så ser jeg til min store overraskelse at mannen gir hunden slakke på båndet utenfor her, slik at hunden først løper bort til våre søppelbøtter og tisser på den ene. Så løper den bort til bilen til de i sokkelen, og tisser på et hjul der, før den så løper bort og gjør det samme på naboens søppeldunk.

Og dette mens jeg står og ser på. Jeg må si det irriterer meg MYE mer enn naboens katt som sikkert tisser litt rundt om her.
(og nei, jeg sa ikke noe, for jeg er så forbanna feig, og det angrer jeg for nå)

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 11:25   #243
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

"nei, jeg har ikke full kontroll på katten min, men jeg driter i om den er til sjenanse for naboene"

Skulle det være noe å måtte "innrømme"? Selvfølgelig har jeg ikke "full kontroll" på kattene mine. Jeg har ikke så mye som et lite snev av kontroll på kattene mine. De er frie utekatter som blir tatt godt vare på av meg (noe som innebærer å få nok mat, stell, kos og husly) og de går ut og inn av kattedøra som de vil dag og natt.

Jeg synes debatten blir helt virkelighetsfjern av to grunner; 1)intensiteten i irritasjonen er helt overveldende. Jeg tenker at man må være pokkers så heldig som har kattebæsj som en så stor frustrasjon i livet sitt. jeg trodde sinne og ergrelse av et slikt format som utvises i denne tråden var forbeholdt grinete pensjonister med innholdsløse, gledesløse liv. But I guess I was wrong. 2)Har noen tenkt over konsekvensen av å fjerne kattene/gjøre alle katter til innekatter? Jeg trodde det var almennkunnskap hva en slik inngripen i naturen vi gjøre med balansen. det ville jo svømme over av mus i løpet av kort tid. Mine fanger mus på daglig basis. Og folk med mer faglig peil enn meg vil sikkert kunne fortelle om andre konsekvenser også (som hva vil foreksempel en drastisk økning av musebestanden føre til?)

Jeg skulle ikke kommet trekkende med beskyldninger om vrøvl om folk hadde hatt et a)frustrasjonsnivå som sto i stil til problemet og b)diskusjonen hadde dreid seg i hovedsak om fornuftige tiltak som katteforbud i rekkehusbebyggelse, kastrering etc.

Katten trenger et passe stort revir, så kattehold i rekkehusbebyggelse er ingen god idé. I vanlig eneboligområde har kattene stort nok revir til å ikke sloss og gaule under vinduene til folk samt større område å spre bæsjen sin på. Forøvrig synes jeg det er lurt å kaste vann på katter man vil bli kvitt. Men ikke såpevann, selvfølgelig - what's wrong with people?

Mine naboer har ikke freaket ut over kattebæsj. Men de har uttrykt glede over å få besøk av ivrige musefangere. Greit fokus å ha det også.

Gammel 07-04-10, 11:36   #244
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det går veldig fint an å være plaget av katter, uten at dette er det største problemet man har i livet. Vi bodde tre år i tett rekkehusstrøk, men det var jo folk der som hadde bodd sånn mesteparten av sitt liv.

Gammel 07-04-10, 11:38   #245
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det går veldig fint an å være plaget av katter, uten at dette er det største problemet man har i livet. Vi bodde tre år i tett rekkehusstrøk, men det var jo folk der som hadde bodd sånn mesteparten av sitt liv.

Ikke noe problem å skjønne at man kan bli plaget.

Men makan. Skulle tro vi diskuterte folkemord eller jordskjelvrammede.

Jeg synes det er vanskelig å diskutere på en fruktbar måte når intensiteten og ordbruken er så ute av proposjon, altså.

Gammel 07-04-10, 11:39   #246
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Me bur ute på landet. Spredt bebyggelse. Me har ikkje katt, men fleire rundt her har. Første åra me budde her, var me plaga av dei små beistene. Det lukta fælt overalt og ungane kunne i perioder ikkje leika ute, fordi det var kattetiss og bæsj alle plassar. Men det har heldigvis endra seg litt. Tissinga held dei framleis på med, men me finn ikkje så mykje anna. Har kanskje litt med at me har fått ein del dyr her sjølv.
Men det som er ein stor ulempe, er at dei trur at dette er slåss arenaen deira. Å høyre dei forbaskade kattane stå utanfor her å gjera seg klar til å sloss er ikkje noko særlig. Heller ikkje den forbaskade ulinga deira.
Eg skulle ønske folk rundt her hadde kastrert og passa betre på kattane sine. Enkelte av dei har vandra ganske langt.

Gammel 07-04-10, 11:41   #247
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mye kattefolk som deler hjerne med krekene her, gitt.

Gammel 07-04-10, 11:43   #248
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror det er vanskelig å forestille seg hvor ekstremt det kan bli. Det var folk i området som fikk katter inn på soverommene om de luftet. Vi hadde heldigvis to etasjer og soverommene oppe. Men om vi hadde balkongdøren åpen, så måtte vi sjekke for katter under sofaen osv etterpå. Bilene våre var fulle av kattepotespor.

Gammel 07-04-10, 11:56   #249
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg tror det er vanskelig å forestille seg hvor ekstremt det kan bli. Det var folk i området som fikk katter inn på soverommene om de luftet. Vi hadde heldigvis to etasjer og soverommene oppe. Men om vi hadde balkongdøren åpen, så måtte vi sjekke for katter under sofaen osv etterpå. Bilene våre var fulle av kattepotespor.

Vi har soverom oppe, står vinduet der åpent kommer nabokatten inn.
Det er utrolig irriterende.
Vi er også plaget med mye kattebæsj i hagen, i går fant vi bæsj 5 forskjellige plasser og vi har liten hage.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 11:59   #250
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hos min mor på landet hvor alle har diiiger hage, bor mellom en skog og digre landbruksområder er det seffern ikke noe problem med katt. Det er however et stort problem i Oslo indre by.

Zoe, jeg syns ikke akkurat katteelskerne holder det hele innenfor proposjonene selv når man snakker om dyremishandling ved vannkasting. Såpe eller ei.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 11:59   #251
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Problemet med det er jo at det alltid finnes de som ikke liker katter og dermed kanskje vil si nei fordi de rett og slett ikke vil ha kattekrek i nabolaget, selv om de aldri har vært ute for katter som har vært til sjenanse.
...

Det er kanskje ofte en grunn til at man ikke liker å ha katter i nabolaget (man kan godt synes at katter er ålreite dyr selv om man ikke liker å ha dem i nabolaget).

For min del umuliggjorde alle nabokattene at jeg kunne ha grønnsakshage. Jeg har alltid ønsket meg det, men hver gang jeg ryddet i jorda og sådde kom det katter og gjorde fra seg rett etterpå. Gravde rundt så frøene forsvant, og la igjen lite lekre etterlatenskaper der jeg ønsket å ha mat. I blomsterbedene kunne jeg til nøds leve med det, men jeg ble allikevel kvalm av å se kattene legge svære kabler rett utenfor stuevinduet mitt - som de akkurat rakk å dekke over før jeg kom farende rundt hushjørnet.

Uansett hvor søte katter er kan de være til stor sjenanse for andre. Jeg tror at mye av problemet er at de fleste som anskaffer katt ikke en gang tenker over muligheten for nettopp dette - at deres kattehold kan plage omgivelsene.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 12:01   #252
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har forøvrig også opplevd å komme hjem etter en utvidet helgetur, lukke opp garasjedøra og vips! der løp en forskremt katt ut. Den hadde vært innestengt i flere dager. Hvem har ansvaret for slikt? Er det meg? Tenk hvis jeg dro på sommerferie i 3 uker, og katten var død når jeg kom hjem.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 12:04   #253
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Zoe, jeg syns ikke akkurat katteelskerne holder det hele innenfor proposjonene selv når man snakker om dyremishandling ved vannkasting.

Det kan godt være, altså. Da er de i tilfelle like dumme

:hadde bare nerver til å skumlese tråden:

Gammel 07-04-10, 12:13   #254
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

:hadde bare nerver til å skumlese tråden:

Jeg syns denne tråden var temmelig balansert, i forhold til tidligere kattetråder. Jeg syns ikke det er "vrøvl" å bli skikkelig oppgitt av bæsj utover hele plenen, i sandkassa, i urtebed og blant jordbær, tissing i barnevogner, hår på puter og katter som løper inn til allergikere. Og ja, slik er det for mange, det er faktisk ikke en overdrivelse.

Gammel 07-04-10, 12:14   #255
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Skulle det være noe å måtte "innrømme"? Selvfølgelig har jeg ikke "full kontroll" på kattene mine. Jeg har ikke så mye som et lite snev av kontroll på kattene mine. De er frie utekatter som blir tatt godt vare på av meg (noe som innebærer å få nok mat, stell, kos og husly) og de går ut og inn av kattedøra som de vil dag og natt.

Jeg synes debatten blir helt virkelighetsfjern av to grunner; 1)intensiteten i irritasjonen er helt overveldende. Jeg tenker at man må være pokkers så heldig som har kattebæsj som en så stor frustrasjon i livet sitt. jeg trodde sinne og ergrelse av et slikt format som utvises i denne tråden var forbeholdt grinete pensjonister med innholdsløse, gledesløse liv. But I guess I was wrong. 2)Har noen tenkt over konsekvensen av å fjerne kattene/gjøre alle katter til innekatter? Jeg trodde det var almennkunnskap hva en slik inngripen i naturen vi gjøre med balansen. det ville jo svømme over av mus i løpet av kort tid. Mine fanger mus på daglig basis. Og folk med mer faglig peil enn meg vil sikkert kunne fortelle om andre konsekvenser også (som hva vil foreksempel en drastisk økning av musebestanden føre til?)

Jeg skulle ikke kommet trekkende med beskyldninger om vrøvl om folk hadde hatt et a)frustrasjonsnivå som sto i stil til problemet og b)diskusjonen hadde dreid seg i hovedsak om fornuftige tiltak som katteforbud i rekkehusbebyggelse, kastrering etc.

Katten trenger et passe stort revir, så kattehold i rekkehusbebyggelse er ingen god idé. I vanlig eneboligområde har kattene stort nok revir til å ikke sloss og gaule under vinduene til folk samt større område å spre bæsjen sin på. Forøvrig synes jeg det er lurt å kaste vann på katter man vil bli kvitt. Men ikke såpevann, selvfølgelig - what's wrong with people?

Mine naboer har ikke freaket ut over kattebæsj. Men de har uttrykt glede over å få besøk av ivrige musefangere. Greit fokus å ha det også.

For meg er det dette som er virkelighetsfjernt. At du mener at du er i din fulle rett til å skaffe dyr som skal leve "fritt" og gå ut og inn som de vil. Og det er ikke selve katten, som jeg har sagt før i tråden, som gjør meg frustrert og oppgitt. Det er KATTE-EIEREN. Sånne som deg. Som mener at det er en selvfølge at dine katter skal få leve fritt, for det syns du.

Jeg mener at vi burde hatt lovverk som begrenset kattehold, og som stilte krav om at katter må holdes inngjerdet eller i bånd. Vi har lovverk som begrenser hundehold, hestehold, hønsehold - vi har lovverk som begrenser retten til å røyke, til å urinere på gata, kaste søppel over alt - hvorfor i all verden skal egosentriske katteeiere få lov til å fortsette å si at "katten min får gå fritt slik den er ment", og med det ignorere hvilke plager dette skaper for andre?

Har man husdyr får man sørge for å holde dem i huset eller under kontroll. Har man ikke tenkt å ha kontroll på dyret må man heller la være å skaffe seg dyr. Katter er det dyret folk skaffer seg når de ikke gidder å ta seg av en hund eller orker styret med burdyr. Det er lettvint, oftest gratis, og kattene greier seg godt alene ute og må ikke passes. De som skaffer seg katt er derfor i utgangspunktet oftest uansvarlige i forhold til dyreholdet. Noen hederlige unntak finnes, selvsagt, noen har genuin interesse for katter, og tar seg av dem på fornuftig vis, eller bor slik til at det ikke er til sjenanse for andre. Men den som skal skaffe et "lettvint" dyr bare for å ha et dyr, eller for at ungene maser, den skaffer seg oftere katt enn noe annet dyr.

Ja. Jeg tilstår. Jeg ser ned på katteeiere.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 12:24   #256
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser ned på katteeiere.

Gammel 07-04-10, 12:25   #257
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

bina - jeg tar deg ikke på alvor når du sier at du "ser ned på katteeiere".

Du faller med det et godt stykke utenfor rammene for anstendig nivå på en diskusjon.

Til andre som har svart meg: jeg har da sagt at jeg skjønner at katter i tettbygde strøk kan være til plage.

Gammel 07-04-10, 12:32   #258
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Til andre som har svart meg: jeg har da sagt at jeg skjønner at katter i tettbygde strøk kan være til plage.

Og det er det de aller fleste diskuterer i denne tråden.

Gammel 07-04-10, 12:38   #259
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Katter er det dyret folk skaffer seg når de ikke gidder å ta seg av en hund eller orker styret med burdyr.

Jeg kan godt fortelle deg at jeg har burdyr i tillegg til katter. Jeg er utrolig glad i alle slags dyr. Har hatt hund før, og det er noe jeg ønsker meg igjen.

Jeg har katter fordi jeg liker katter. Ikke fordi jeg ikke gidder å ta meg av andre dyr. Hjølpes.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 12:43   #260
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Kanskje ikke face to face, men kanskje på nett?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:14.