Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-10, 10:25   #9
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Jeg er enig med deg at vi mennesker ikke kan styre alt og at vi må innfinne oss med at det finnes andre vesener enn oss selv, men her snakker vi om et kjæledyr som mennesket anskaffer seg, og da blir det litt annerledes syns jeg. Når man går til det skritt å skaffe seg et kjæledyr må man sørge for dyret, og at det ikke blir til sjenanse til andre. Noe annet er rett og slett frekt syns jeg. Når man bosetter seg i et tettbygd boligfelt må man, som andre over her også nevner, ta hensyn til det i type dyr man anskaffer seg. Man bør ikke skaffe seg haner som galer tidlig på morgenen, eller hunder som står i hundegård og bjeffer dagen lang, eller katter som bruker hele nabolaget som hjem.

Nemlig.

Hunder har også et stort behov for å løpe, jage, jakte, vokte, bjeffe - men vi lar dem ikke gjøre det i bebygde strøk. Det er til og med båndtvang store deler av året.

Men kanskje jeg hadde ønsket å skaffe meg en to-tre store hunder som jeg syns skulle få gå fritt, for jeg mener at hunder som får gå fritt blir både lykkeligere og roligere, de blir jo vant til alle slags folk, biler, dyr og så videre. Om naboene mine ikke liker hundene mine så blir jo det deres problem ikke sant? Hunder er flokkdyr som liker å løpe og jakte på ting som er mindre enn dem, er det rett å stenge flotte huskyer inne i hundegård og nekte dem å gjøre det som er naturlig for dem?

bina er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:36.