Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hva er rot for deg?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-10, 00:56   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er rot for deg?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Iset får aldri komme hjem til meg, det gjelder forresten flere av dere.

Nå må du ikke tro det alltid er ryddig her. Jeg har jo barn og sier jo at jeg (desverre) må slække på ryddemanien min pga. det så jeg ikke fremstår som en psyk manisk mamma som ikke lar ungene får være unger, hehe. Så jeg rydder når de har lagt seg, og det kan godt flyte litt, men etter en dag eller to får jeg helt neller og må ta et krafttak. Jeg LIKER ikke rot, jeg blir sprø av det, så jeg tilbringer ofte store deler av kvelden på å rydde, slik at det blir mer koselig å stå opp dagen etter. Og jeg ser litt frem til den dagen ungene flytter ut så jeg kan ha det ryddig hele tiden. Forresten, da må vel mannen også flytte ut, han er IKKE slik som meg, for helsike. Skjønner virkelig ikke hvordan sokker og t-skjorter kan havne på gulvet VED SIDEN AV skittentøyskurven. What?!

Gammel 31-03-10, 00:58   #2
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er rot for deg?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Forresten, da må vel mannen også flytte ut, han er IKKE slik som meg, for helsike. Skjønner virkelig ikke hvordan sokker og t-skjorter kan havne på gulvet VED SIDEN AV skittentøyskurven. What?!

Igjen så må jeg foreslå duplex med soverom vegg i vegg og hemmelig gang.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:42.