Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-10, 17:05   #281
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Man kan reagere prinsippielt eller ut fra en norm om hvordan man ønsker at ting skal være. Man kan ha distanse til det man leser og skriver og ikke la alt gå rett inn eller tro at andre reagerer privat, i betydningen forsvar.

OK, du mente forskjellen på å ta ting personlig og å diskutere mer prinsipielt. Da er jeg med. (Jeg tenker jo at jeg svarer som privatperson - ikke f.eks. på vegne av jobben min eller noe sånt - selv om jeg diskuterer prinsipielt, det var derfor jeg ikke skjønte hva du mente.)

Gammel 27-03-10, 17:06   #282
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg ser at Sitron er mye diskutert i denne tråden. Jeg liker det ikke helt. Jeg vil si noe.
Jeg syns ikke det stemmer at Sitron slipper så unna med alt. Tvert om. Jeg har ganske mange ganger lagt merke til at hun får pepper for ting som så en annen kan skrive rett etterpå og få for. Men ganske mange. Kanskje opp mot noen - ser ut til å irritere seg bare de ser nicket hennes.

Det er blitt bedre enn det var tror jeg - men ganske lenge var det såpass ille at jeg syns det var leit.

Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 17:11   #283
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg er enig med smilefjes der. Og jeg synes at det ofte er sånn at selv om "Noen" tidvis får mye "slækk" og/eller skryt av sine venner og meningsfeller, så får disse samme "Noen" også ofte ufortjent lite "slækk" av andre. Det er bortimot like vanlig (på nett og ellers) å synes det er greit å "sparke oppover" (i den forstand at man ikke trenger å ta like mye hensyn til følelsene til folk man opplever som "mektigere" enn en selv) som det er å dilte etter og prøve å holde seg inne med "eliten". Og ettersom veldig få enkeltpersoner opplever seg selv som uangripelige eller "mektige", så kan det få leie utslag, det også.

Gammel 27-03-10, 17:20   #284
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Jeg tenker også slik at hvis man virkelig irriterer seg over visse nick så bruker man for mye tid her eller så er det noe med den personen som treffer noe i deg som du bør se nærmere på.

Gammel 27-03-10, 17:27   #285
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er kanskje ikke det at man gir profilerte brukere mer slækk, men at man innser at man ikke kan oppdra andre brukere. Sitron har sin stil, og ingenting vi sier eller gjør kan forandre det. Når man slår seg til ro med dette, slutter man kanskje å la seg provose og oppdager sider ved denne brukeren man ikke kunne se tidligere.

Gammel 27-03-10, 17:31   #286
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det er kanskje ikke det at man gir profilerte brukere mer slækk, men at man innser at man ikke kan oppdra andre brukere. Sitron har sin stil, og ingenting vi sier eller gjør kan forandre det. Når man slår seg til ro med dette, slutter man kanskje å la seg provose og oppdager sider ved denne brukeren man ikke kunne se tidligere.

Jeg lurer på hvor mange brukere vi ville kjent igjen hvis alt utenom selve teksten ble borte? Jeg leser gjerne fp på mobilen og da ser jeg ikke nick samtidig som jeg leser tekstene. Det er få brukere som har nok særpreg til at jeg gjenkjenner dem. Jeg tenker også at om man så forbi nickene og holdt seg til innholdet i tekstene ville holdningen til dem også endret seg.

Gammel 27-03-10, 17:33   #287
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg tror kanskje det er det at man blir kjent. Om en jeg aldri har sett før skriver noe jeg oppfatter som rasistisk så vil jeg jo ikke ha noen motvekt i forhold til dette nicket og danne meg nokså straks en oppfatning av vedkommende som ikke kvalifiserer til utstrakt bruk av blide superlativer i min verden.

Om aC skriver det samme så vil jeg fordi jeg kjenner aC straks tenke at der er det ett eller annet jeg ikke fikk tak i - eller hva i alle dager mener hun nå - jeg vet at hun ikke mener det jeg syns det ser ut som det står.

Fordi jeg jo kjenner henne og vet meget godt at hun ikke er noen rasist. Det at jeg kjenner henne gir henne dermed fordelen av at inntrykket fra et enkelt innlegg har en solid motvekt.

Jeg syns ikke det er så rart at det er sånn.

Også er det mange på dette forumet som dukker opp, som generøst deler med seg selv, utviser flott humor eller på andre måter utmerker seg. Feks Surre har ikke vært med så veldig lenge, men er godt lagt merke til fordi hun er utrolig morsom, snill og har en avatar som er helt totalt verst.

Man trenger ikke å ha skapet fullt av Boden og Camper samt medlem siden Sep 2006 i profilen. Alle som vil kan bli kjent og da på det nivået man selv ønsker. Om man deler med andre kun synet man har på tapeter og gardiner kan man erfare at det tar lengre tid enn om man deler mer. Og om man ikke ønsker å dele all verdens og bruke forumet på en annen måte som er mer upersonlig så er jo det også såklart i orden. Alle vinner. Zen.

Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 17:35   #288
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Mulig du har rett. Selv om denne tråden ganske tydelig sier noe om hvilken oppdragelse man ønsker at nye forumbrukere skal få http://www.foreldreportalen.no/forum...ghlight=regler For all del, jeg synes den er ok jeg.
Gleder meg til folk slutter å provoseres over ting jeg skriver, kanskje de klarer å lese det som faktisk står der

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 17:36   #289
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er mye enig med deg hvertfall, Imma (og jeg har min helt egen Bås )

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 17:37   #290
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg ville kjent igjen en god del brukere uten nick og avatarer. Og jeg ville i hvert fall ikke hatt noen særlige problemer med å skille brukere jeg liker og respekterer fra brukere jeg har mindre til overs for.

Jeg synes alltid tanken om å se bort fra nick er så rar, den er jo stikk i strid med hovedgrunnene til at jeg henger på forum. For å observere og eventuelt bli kjent med folk. Men det er jo veldig vanlig å lansere den tanken som et slags ideal. Rare greier.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 17:38   #291
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vært medlem omtrent siden starten, og jeg syns dette forumet er vanskelig å komme inn i. Jeg bruker det derfor som et tidsfordriv og skriver i de trådene jeg har lyst til. Så får det heller være at ingen kanskje leser det jeg skriver.

Gammel 27-03-10, 17:38   #292
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg tror kanskje det er det at man blir kjent. Om en jeg aldri har sett før skriver noe jeg oppfatter som rasistisk så vil jeg jo ikke ha noen motvekt i forhold til dette nicket og danne meg nokså straks en oppfatning av vedkommende som ikke kvalifiserer til utstrakt bruk av blide superlativer i min verden.

Om aC skriver det samme så vil jeg fordi jeg kjenner aC straks tenke at der er det ett eller annet jeg ikke fikk tak i - eller hva i alle dager mener hun nå - jeg vet at hun ikke mener det jeg syns det ser ut som det står.

Fordi jeg jo kjenner henne og vet meget godt at hun ikke er noen rasist. Det at jeg kjenner henne gir henne dermed fordelen av at inntrykket fra et enkelt innlegg har en solid motvekt.

Jeg syns ikke det er så rart at det er sånn.

Også er det mange på dette forumet som dukker opp, som generøst deler med seg selv, utviser flott humor eller på andre måter utmerker seg. Feks Surre har ikke vært med så veldig lenge, men er godt lagt merke til fordi hun er utrolig morsom, snill og har en avatar som er helt totalt verst.

Man trenger ikke å ha skapet fullt av Boden og Camper samt medlem siden Sep 2006 i profilen. Alle som vil kan bli kjent og da på det nivået man selv ønsker. Om man deler med andre kun synet man har på tapeter og gardiner kan man erfare at det tar lengre tid enn om man deler mer. Og om man ikke ønsker å dele all verdens og bruke forumet på en annen måte som er mer upersonlig så er jo det også såklart i orden. Alle vinner. Zen.

Scheise, der gikk den planen i vasken.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 17:41   #293
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Gleder meg til folk slutter å provoseres over ting jeg skriver, kanskje de klarer å lese det som faktisk står der

Ting leses ofte utfra sin egen historie og eget ståsted i stedet for å være åpen mot andre. Jeg underholdes av ting andre blir sinte for fordi jeg ser ting i et helt annet perspektiv og jeg skjønner at det ikke er lett for andre å få øye på det samme som meg. leser jeg som ironi, kan ikke skjønne at noen for alvor bruker denne seriøst.

Jeg har mer enn en gang sett det du sier Imma, folk henger seg opp i småting i stedet for å ta poenget og legger til et alvor som ikke finnes der. Eller er det bare ulike måter å se ting?

Gammel 27-03-10, 17:44   #294
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg tror jeg ville kjent igjen en god del brukere uten nick og avatarer. Og jeg ville i hvert fall ikke hatt noen særlige problemer med å skille brukere jeg liker og respekterer fra brukere jeg har mindre til overs for.

Jeg synes alltid tanken om å se bort fra nick er så rar, den er jo stikk i strid med hovedgrunnene til at jeg henger på forum. For å observere og eventuelt bli kjent med folk. Men det er jo veldig vanlig å lansere den tanken som et slags ideal. Rare greier.

Jeg synes det er interessant fordi man kan oppdage at personen ikke var helt som man til nå har fått inntrykk av, iallfall ikke alltid. Man kan lære om sine egne holdninger og forutintatte meninger, det liker jeg.

Det er nok mange grunner til at folk er på forum. Jeg har ikke noe imot å bli kjent med folk, men det er ikke den primære grunnen til at jeg er her.

Gammel 27-03-10, 18:18   #295
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

. Jeg synes å huske at du (etter min mening) innimellom har bikket litt i over i generaliseringer, og at du blir kjempeoverrasket over at noen lar seg provosere - noe som du da kanskje tolker at det blir tatt personlig. (At man lar seg provosere behøver nødvendigvis ikke bety at man har tatt det personlig.) For min del dreier det seg om kommunikasjonsmåte og diskusjonsteknikk.

Forsåvidt enig i dette. Noen lar seg "bare" provosere, mens andre helt klart tolker det jeg sier som et direkte angrep på dem.

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Når det er sagt så har jeg faktisk sansen for deg og synes FP ville ha blitt kjedeligere uten deg. Du er bare himla frustrerende å diskutere med noen ganger.

Takk i like måte! (Og det var ikke spydig ment... ) Du er for øvrig den eneste personen jeg har "personangrepet" uten å ha blitt personangrepet først, men provosere meg grundig, det gjorde du...

Jeg ser at Sitron er mye diskutert i denne tråden. Jeg liker det ikke helt. Jeg vil si noe.
Jeg syns ikke det stemmer at Sitron slipper så unna med alt. Tvert om. Jeg har ganske mange ganger lagt merke til at hun får pepper for ting som så en annen kan skrive rett etterpå og få for. Men ganske mange. Kanskje opp mot noen - ser ut til å irritere seg bare de ser nicket hennes.

"Jeg vil si noe...?" Er det ikke derfor vi er her?

Sitron får mye pepper, helt klart, men spørsmålet er vel om hun får mye tyn i forhold til hvor mange ganger hun går over streken. Jeg synes ikke det. De som kritiserer henne er veldig sjelden noen av de profilerte, de forsvarer henne tvert imot, og det var vel det noen reagerte på? Jeg er for øvrig enig med deg i at vi kanskje ikke bør diskutere henne når hun ikke engang er i tråden. :slutter nåh!:

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Jeg lurer på hvor mange brukere vi ville kjent igjen hvis alt utenom selve teksten ble borte? Jeg leser gjerne fp på mobilen og da ser jeg ikke nick samtidig som jeg leser tekstene. Det er få brukere som har nok særpreg til at jeg gjenkjenner dem.

Du ville gjenkjent meg. Jeg er hun som har minst fem i hvert innlegg.

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg har vært medlem omtrent siden starten, og jeg syns dette forumet er vanskelig å komme inn i. Jeg bruker det derfor som et tidsfordriv og skriver i de trådene jeg har lyst til. Så får det heller være at ingen kanskje leser det jeg skriver.

Jeg kjenner nicket ditt, og leser hva du skriver.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 18:19   #296
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det vet jeg, men de har vel neppe gått ut på at jeg har gått til personangrep på noen? Mest sannsynlig har det vel handlet om at jeg har vært ufin mot en gruppe mennesker og så har ett eller annet *insert nytt skjellsord* tatt det personlig.

Man kan godt treffe noen personlig med de utspillene du har kommet med.

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

… Når det er sagt så har jeg faktisk sansen for deg og synes FP ville ha blitt kjedeligere uten deg. Du er bare himla frustrerende å diskutere med noen ganger.

Gammel 27-03-10, 18:25   #297
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er jo her primært for å tilbes da. Men akkurar i dag ville jeg si noe.

Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 18:31   #298
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Man kan godt treffe noen personlig med de utspillene du har kommet med.

Jeg skjønner jo det, men samtidig skjønner jeg det ikke. Hvis du skjønner. Fordi jeg ikke blir støtt over generelle utspill på nett. Hadde jeg blitt en bedre likt bruker ved å slutte med sånt? Ja, definitivt. Kan jeg love at jeg aaaaldri vil gjøre det igjen? Nei, definitivt ikke.

Jeg er jo her primært for å tilbes da.

Åff kårs. Det er vi jo alle. Jeg for min del sier mye mens jeg venter på at folk skal skjønne tegninga og begynne å tilbe meg også.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 18:56   #299
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk i like måte! (Og det var ikke spydig ment... ) Du er for øvrig den eneste personen jeg har "personangrepet" uten å ha blitt personangrepet først, men provosere meg grundig, det gjorde du...

Joda. Men når du blir forbannet og samtidig sier noe om akkurat hva som provoserer, så har jo jeg også hatt anledning til å gå litt i meg selv og lære noe nytt. F.eks. at når jeg tror jeg er flink og legger bånd på meg for å være mest mulig saklig og utelater mye av det jeg egentlig har lyst til å si, så kan det av andre kanskje oppfattes som at jeg "sier ting uten å si det tydelig" og driver med den slags snikangrep. Og det kan jeg i grunnen skjønne at man da blir provosert av.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 19:31   #300
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner jo det, men samtidig skjønner jeg det ikke. Hvis du skjønner. Fordi jeg ikke blir støtt over generelle utspill på nett. Hadde jeg blitt en bedre likt bruker ved å slutte med sånt? Ja, definitivt. Kan jeg love at jeg aaaaldri vil gjøre det igjen? Nei, definitivt ikke.

Hvis du hadde befunnet deg i en gruppe som ble rammet av en generell uttalelse mot denne gruppen, kan det godt hende at du ville komme til å bli støtt. Men jeg syns forsåvidt det er bra at du kommer til å gjøre det igjen, for hvis ingen noensinne hadde gjort det så hadde det blitt kjedelig her.

Emneord
personangrep

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:14.