Sv: Ergrer seg over barn som skriker på flyet
Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.
Egen avdeling for folk med unger under 10 år? Lag heller en egen avdeling for de som ikke tolererer unger. :nemlig. Mine unger oppfører seg eksemplarisk omtrent 100% av tiden vi er i lufta, og jeg vil ikke særbehandles fordi det kan hende de et par ganger lager litt mer lyd enn det noens ører aksepterer.
Det blir vel to sider av samme sak det egentlig? Jeg har supergreie unger ombord i fly, og jeg har investert mye jobb for å få dem sånn. Men det betyr ikke at jeg ikke gjerne sitter i halen med andre ungeforeldre som kanskje bråker? Det må da være veldig mye enklere å takle egne urolige unger når du vet at du er blant likesinnede, fremfor å sitte blant himlende, stressede forretningsfolk som er nødt til å bruke tiden ombord til å jobbe/forberede seg... Jeg synes de har (minst) like stor krav på respekt som foreldre som skal ha respekt utelukkende fordi de er foreldre. Og jeg har ikke noe imot å stemples som "mor" og bli plassert med andre "mødre" når jeg er flyr med ungene, når jeg vet at jeg kan sitte lengre fremme i fred og ro med boken min når jeg reiser alene.