Sv: Røyking og svært ekstroverte barn
Det er helt forferdelig å tenke på hvordan du har hatt det, SF, virkelig. Jeg tar absolutt IKKE lett på det, altså, det skal du vite. Jeg hadde ikke tenkt å skrive noe mer om saken, men du åpnet litt for diskusjon ved å gå inn igjen i tråden, så da tar jeg sjansen. Kom i håg at jeg synes du er et helt fantastisk menneske, og at du fremdeles står oppreist etter alt du har gjennomgått er ikke annet enn utrolig. Du er i tillegg en enorm ressurs her på FP, så jeg håper inderlig du blir.
However, jeg synes du er litt urettferdig nå. Jeg skjønner at du har det vondt, men du er nok ikke alene om det akkurat nå. Det er komplett umulig å være frempå hele tiden, å huske alt om alle hvert bidige sekund. Jeg hadde absolutt kunne gjort noe lignende, som en spøk, hvis noen kalte mitt barn for drittunge basert på to-tre linjer på et diskusjonsforum. Men det er min verden, i min verden spøker vi om alt som er hellig. Ingen av oss klarer å sette seg ordentlig inn i hvordan akkurat du føler og tenker og tar ting, og uavhengig av man måtte ha opplevd tidligere, reagerer folk forskjellig. Som du ser ville Iset ledd av lignende. Jeg sier ikke at du reagerer feil, altså, jeg ber deg bare gi folk som ikke aner hva det vil si å være deg litt slækk.