|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Bør barn skjermes for nakenhet?Man ser kanskje folk litt an, men jeg har opplevd at folk har byttet klær, kommet fra dusjen o.l. når jeg har vært hjemme hos dem, delt hotellrom (type folk fra nett) og i det hele tatt og jeg syns det er fint at de er så komfortable med seg selv og sin kropp at de gjør det. Jeg ville nok ikke gjort det samme i mitt eget hjem om jeg ikke visste at de syns det var greit.
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Bør barn skjermes for nakenhet?
Jeg synes jo ikke man "må" la være å vise seg naken foran sine egne barn. Men jeg synes man bør respektere det dersom de føler seg pinlig berørt av det - på samme måte som man respekterer andre voksne. Jeg kan ikke se at det at man er noens barn betyr at man ikke har krav på å få sin bluferdighet respektert, og jeg synes ikke det er så om å gjøre å demonstrere at man er komfortabel med sin egen nakenhet at man skal gå ut over hva som er komfortabelt for andre.
|
|
|
#3 |
|
Shake it out!
|
Sv: Bør barn skjermes for nakenhet?Den dagen ungene synes nakenheten vår er ubehagelig er den dagen de kommer til å slutte med å være på bader sammen med
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Det er omtrent der jeg er også.
|
|
|
#5 |
|
Shake it out!
|
Der, bare uten alle skriveleifene?
|
|
|
#6 |
|
<*(((<
|
Du vil skjerme dem for nakenhet når de ber eksplisitt om det, men ikke når de har besøk? Spenstig!
Jeg er her jeg også. :valser rundt for tiden: Men jeg regner med å fikse greit å ha på en boxer eller et håndkle når jeg løper rundt i huset når den tid kommer. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Bør barn skjermes for nakenhet?Eldstemann på 10 bryr seg katta om nakenhet, både i forhold til oss voksne og for sin egen del. Han er stor for alderen og i gryende pubertet, men jeg må allikevel poengtere for han på stranda at han nå er såpass stor at det er greit å skifte litt diskret.
|
|
|
#8 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Bør barn skjermes for nakenhet?Datteren min er nøye på å kle seg før hun kommer ut av badet. Når/hvis guttene vil dekke seg til så må de gjerne gjøre det de også, men jeg kommer ikke til å endre mine vaner av den grunn. Jeg respekterer at de dekker seg til, de får respektere og leve med at jeg ikke gjør det så lenge det er bare familie i huset.
|
|
|
#9 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er vel omtrent her vi havner også
|