Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dyreeiere og "kosedyr"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-10, 19:46   #11
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dyreeiere og "kosedyr"

Som eier av en innekatt undres jeg om det ville vært ok for eventuelle naboer om jeg flyttet i rekkehus og bygde om hagen til kattegård, slik at katten kunne vært ute, men ikke hatt mulighet til å være andre steder enn i egen hage. Vet mange oppdrettere bygger seg kattegård. Jeg kunne godt tenkt meg en katt til, men ønsker ikke at mine katter skal kunne gå fritt. Ikke bare for å unngå at de er til sjenanse for andre, men også for å unngå at de blir forgiftet, overkjørt, stjålet, skadet av andre dyr osv.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:18.