|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
I mål
|
Sv: Helt husmorhappyHelt uavhengig av denne damen, synes jeg Aftenposten har valgt et utrolig dårlig eksempel på hvordan noen velger å være delvis hjemmeværende. Det måtte da gå an å finne noe som litt flere kan identifisere seg med. Og igjen - uavhengig av damens valg - synes jeg skrivestilen hennes er helt horribel. Og når bloggen hennes er kåret til Årets mammablogg 2009 regner jeg med at hun må regne den som såpass profilert at hun tåler at ikke alle liker den måten å skrive på. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Shake it out!
|
Sv: Helt husmorhappyJeg er sikker på at denne tråden har reddet kvelden for han jeg deler avis med, for nå har jeg fått tatt ut store deler av min premenstruelle frustrasjon og bitchiness på å skrive her. Fiiiiine FP
|
|
|
#3 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Helt husmorhappy
Jeg tipper det er i samme leia som med de store rosabloggerne. "Denne bloggen har mange lesere, da fokuserer vi på denne bloggeren".
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Vant hun da? Jeg tror bare hun ble nominert? Er det ikke det som står på bloggen hennes da? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
navnet sjemmer ingen
Selvsagt har du ikke det. Men jeg er så raus at jeg kan la deg tro det. Erfaringen viser nemlig at man ikke skal kødde med slike gamle damer som deg. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
© All rights reserved
|
Og jeg kneiser med nakken, ler en trillende latter og sier med pusestemmen min: mer muffins? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
weird
Du har rett. Her er de som vant.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|