Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Helt husmorhappy

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-10, 23:14   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helt husmorhappy

Helt uavhengig av denne damen, synes jeg Aftenposten har valgt et utrolig dårlig eksempel på hvordan noen velger å være delvis hjemmeværende. Det måtte da gå an å finne noe som litt flere kan identifisere seg med. Og igjen - uavhengig av damens valg - synes jeg skrivestilen hennes er helt horribel. Og når bloggen hennes er kåret til Årets mammablogg 2009 regner jeg med at hun må regne den som såpass profilert at hun tåler at ikke alle liker den måten å skrive på.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 23:16   #2
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er sikker på at denne tråden har reddet kvelden for han jeg deler avis med, for nå har jeg fått tatt ut store deler av min premenstruelle frustrasjon og bitchiness på å skrive her. Fiiiiine FP .

:bestiller tilsvarende tråd om en måneds tid:

Gammel 10-03-10, 00:58   #3
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Helt uavhengig av denne damen, synes jeg Aftenposten har valgt et utrolig dårlig eksempel på hvordan noen velger å være delvis hjemmeværende. Det måtte da gå an å finne noe som litt flere kan identifisere seg med. Og igjen - uavhengig av damens valg - synes jeg skrivestilen hennes er helt horribel. Og når bloggen hennes er kåret til Årets mammablogg 2009 regner jeg med at hun må regne den som såpass profilert at hun tåler at ikke alle liker den måten å skrive på.

Jeg tipper det er i samme leia som med de store rosabloggerne. "Denne bloggen har mange lesere, da fokuserer vi på denne bloggeren".

Når det gjelder den mammabloggawardsen så var min blogg også nominert til en av de. Awardsgreia var muligens en sånn greie mange gjør dersom de vil øke linkene inn til sin blogg relativt kjapt. Å arrangere en konkurranse der man nominerer et knippe bloggere gjør at de igjen legger ut lenker for å mobilisere stemmer og en stor vinner da, er sannsynligvis Foreldremanualen (en relativt nyoppstartet blogg), som har fått masse nye besøkende. Allikevel, og jeg vet ikke hvordan det var i den kategorien hun vant, så var det ikke så fryktelig mange stemmer som skulle til for å vinne, altså. Jeg tror det var få som bikket tresifret tall.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 09:51   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

og jeg vet ikke hvordan det var i den kategorien hun vant, så var det ikke så fryktelig mange stemmer som skulle til for å vinne, altså. Jeg tror det var få som bikket tresifret tall.

Vant hun da? Jeg tror bare hun ble nominert? Er det ikke det som står på bloggen hennes da?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 11:20   #5
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Da kan du få lov til å være misunnelig på meg også.

Pøh.
Jeg har finere bunad enn deg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 13:03   #6
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Pøh.
Jeg har finere bunad enn deg.

Selvsagt har du ikke det. Men jeg er så raus at jeg kan la deg tro det. Erfaringen viser nemlig at man ikke skal kødde med slike gamle damer som deg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 13:38   #7
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Selvsagt har du ikke det. Men jeg er så raus at jeg kan la deg tro det. Erfaringen viser nemlig at man ikke skal kødde med slike gamle damer som deg.

Og jeg kneiser med nakken, ler en trillende latter og sier med pusestemmen min: mer muffins?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 13:35   #8
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Vant hun da? Jeg tror bare hun ble nominert? Er det ikke det som står på bloggen hennes da?

Du har rett. Her er de som vant.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11.