Sv: Helt husmorhappy
Opprinnelig lagt inn av kie, her.
Vi er rimelig reale når det gjelder omtale av brukere av NM og slikt, og jeg skjønner jo at hun har stilt opp i et intervju med en viss vinkling som hun muligens ikke hadde full kontroll over. Men må vi gå så langt i å latterliggjøre en person?
Jeg er helt enig i at det ikke er greit å latterliggjøre noen, og jeg innrømmer å ha gjort det litt selv med henvisning til skrivestilen hennes, men hun har ikke bare stilt opp i et lite intervju hun ikke har full kontroll over altså. Hun stiller til stadighet opp i intervjuer, og er en meget profilert blogger som har vært i flere aviser, på NRK og i flere glansede magasiner.
Jeg syns ikke det er voldsom latterliggjøring i denne tråden altså, ikke mer enn en person som gjør seg og sitt liv så offentlig bør tåle. Det har kommet noen sleivspark og kristikk av trenden hun representerer, og det må man også tåle om man lager seg en slags "kjendisstatus" på bakgrunn av den.
Jeg syns også at det er "good for her" at hun er lykkelig, og det er vel ingen her som betviler at hun har det greit. Det går an å være kritisk til en trend og unne dem som driver med den alt vel.
Rine, den der "misunnelig"-hersketeknikkgreia er litt gammel. Man er ikke misunnelig på alt man er kritisk til.