Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva synes du om Petter Northug og hans uttalelser?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Petter Northug
Synes han er rå, og har egentlig sans for kommentarene. Krydder i sporten. 73 45,91%
Synes han er kjempegod på ski, men liker ikke kommentarene. 27 16,98%
Har ingen formening om han. 40 25,16%
Liker han ikke, og synes han burde holdt seg for god til å slenge kommentarer. 19 11,95%
Deltakere: 159. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-10, 11:00   #1
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva synes du om Petter Northug og hans uttalelser?

Sånne trådar som dette burde hatt eit jantelov-filter!

Guten er flink til å gå på ski, han dreg heim -OL-gull, og det vil vi jo ha. Eit og anna bråkjekt utbrot syns eg ein må ta høgde for. Det er gjerne hans måte å motivere seg på? Skryte seg så høgt opp at han MÅ levere? Ein veit jo det at veldig mange kan trene seg opp til å gå fem mil på ski, men ytterst få har psyke til å vinne femmila i eit OL.

Gammel 03-03-10, 12:25   #2
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Sånne trådar som dette burde hatt eit jantelov-filter!

Guten er flink til å gå på ski, han dreg heim -OL-gull, og det vil vi jo ha. Eit og anna bråkjekt utbrot syns eg ein må ta høgde for. Det er gjerne hans måte å motivere seg på? Skryte seg så høgt opp at han MÅ levere? Ein veit jo det at veldig mange kan trene seg opp til å gå fem mil på ski, men ytterst få har psyke til å vinne femmila i eit OL.

Jeg liker ukonvensjonelle folk og folk som har grunn til det kan godt være arrogante, det synes jeg er morsomt.

Men kommentarene må være litt kule, jeg synes Petter Northug sin mediapersonlighet bare er liksom, tja, tolvåringoppkjeftig? Det schwunger ikke noe av kommentarene rett og slett. Selv om mange kule personer er rimelig frekke i kjeften så er det ikke noe automatikk andre veien, man blir ikke automatisk kul av å være stor i kjeften. Det går bare på "jeg er best, jeg er best, se på meheei, jeg er best"

Det er ikke noe sterke følelser her altså, bare sånn kjapp plassering i "nok en døll idrettsperson"-båsen.

Gammel 03-03-10, 12:30   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er ikke noe sterke følelser her altså, bare sånn kjapp plassering i "nok en døll idrettsperson"-båsen.

Sammen med Sørloft, Skammelshaug og de andre.

( / )

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 12:34   #4
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Sammen med Sørloft, Skammelshaug og de andre.

( / )

Hallo, koko, Elin, de er jo fotballspillere da, ikke skispillere. Såpass vet jo tilogmed jeg.

Gammel 03-03-10, 12:45   #5
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg synes han er morsom, på lik linje med Ailo Gaup.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:01.