Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Røyking, nok en gang

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-10, 22:18   #11
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Røyking, nok en gang

Prinsipielt er jeg enig med SF, men i praksis ser jeg det samme som Sitron.

Det ikke slik at røyking ute magisk gjør at røyken ikke plager noen, forresten. Jeg har ikke astma eller andre luftveissykdommer, men jeg merker godt om noen står 10 meter bak meg og røyker i noen minutter. Jeg blir tett i nesen og sår i øynene, og flytter jeg meg ikke, kan det utløse migrene. Det er ikke et problem for meg, jeg reiser lite kollektivt, og bor slik at jeg er lite eksponert hjemme. Likevel kan jeg godt se at det kan være slitsomt fo andre som opplever det ofte eller har luftveisproblemer. På jobben har jeg et kontor som er ca 50 meter fra der drosjene står når de venter på tur. På dager uten vind orker jeg ikke sitte på det kontoret, røyken siver inn.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:59.