Sv: Aldri vært så redd i mitt liv ...
Dette hørtes fryktelig skremmende ut!
Jeg er enig med Mim i at det her uansett kan sendes bekymringsmelding til barnevernet, for å styrke en sak ifht eventuell tilbakeføring. Sier dere ingenting er faren større for at barna må overvære episoder slik du beskriver.
En annen ting jeg stusset over, var at dere lot de flytte inn før evt sosial garanti var i orden. Det hadde jeg aldri turt å gjøre, for herper de hele leiligheten og de får avslag på søknad om garanti - så er det dere som sitter med regninga. Ved eventuelt nye leieboere tror jeg nok at jeg hadde ønsket dokumentasjon på fast arbeid (for begge hvis det er to), og flere referanser enn kun tidligere utleier. Det er opplagt at tidligere utleier ikke sier noe negativt om leietagerne, hvis h*n på død og liv vil ha dem ut.
Godt å høre at dere har sett dere inn i lover og regler, slik at dere lettest mulig kan få dem ut igjen. Med fare for å virke negativ har jeg ingen tro på stor endring hos leieboerne dine - ut i fra de problemene du beskriver. Rus, psykiatri, vold og ADHD på en gang. Slikt løser seg gjerne ikke på null komma niks. Masse lykke til, krysser fingrene for at dette ordner seg på en smidig måte.