Sv: Er dere gode på å lyge og å være falske?
Opprinnelig lagt inn av LiKa, her.
Jaja... det er heldigvis forskjell på hva man mener og tenker På både godt og vondt. I min verden, er det normal folkeskikk å ta hensyn til andre, og det innebærer og ikke såre noen med overlegg. Men som sagt, det er min mening. Jeg mener absolutt hverken jeg koseprater eller pakker inn en løgn når jeg sier det som jeg gjør. For det er virkelig ikke min smak, og det er viktigst at den andre liker det. Det er ærlig og redelig sagt. Istedenfor å si "den var dritstygg og du har dårlig smak". For det er også individuelt. 
Hvor er det snakk om å såre andre? Har jeg i det hele tatt sagt noe om det? Jeg har brukt et eksempel på en person jeg snakket med og du har ingen informasjon om hun er en sart liten blomst som ikke tåler å høre andres meninger. Til informasjon så omgir jeg meg ikke med slike mennesker.
For det andre så setter jeg ikke likhetstegn mellom stygg og dårlig smak. Ethvert logisk menneske vil evne å se at personlig er personlig og det er smaken. De som ikke skjønner det bør ta et kurs.