|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hudpleie - hva er DU fornøyd med?Om du ønsker noe som virker litt ekstra hudfornyende i og med at du føler deg sliten og har sorte prikker vil jeg anbefale deg å prøve MD eller Exuviance.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hudpleie - hva er DU fornøyd med?
Jeg gikk hos hudpleier en periode (akkurat nå føles det som om det var i et annet liv), og kjøpte produktene hun anbefalte meg. De var fra Decleor, og jeg hadde ikke råd til å kjøpe alt på en gang, så jeg kjøpte litt og litt. En dag jeg var der for hudpleie, spurte hun om jeg brukte Decleorproduktene. Jeg bekreftet det, og da fikk jeg beskjeden: "synd, for Matis hadde vært mye bedre for huden din!"
|
|
|
#3 |
|
Curlingkone
|
|
|
|
#4 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Hudpleie - hva er DU fornøyd med?Jeg har noen produkter fra comfortzone, noe christina florian, md formulations og ikke minst ansiktskremen fra tromborg.
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har faktisk hatt ganske problemhud jeg, med kviser, prikker, store porer osv. Kremen og renseproduktene jeg endte opp med, var faktisk for sensitiv hud, og du verden som de gjorde underverker, jeg var kjempefin i huden, og kvisene forsvant nesten helt.
|
|
|
#6 |
|
Curlingkone
|
Ja, det kan virkelig gjøre underverker når man treffer på de riktige produktene. Problemet er jo at det kan være fordømt vanskelig å treffe på dem noen ganger.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|