|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
One of These Days
|
Sv: Jeg elsker Twilight!
Akkurat sånn har jeg det også. Sier har, for jeg oppdaget Twilight i november og siden da har jeg lest serien tre ganger. Eller jeg er på Breaking Dawn for tredje gang nå. Jeg vet at jeg starter på starten igjen med en gang jeg er ferdig med Breaking Dawn.
Nei, jeg har lest utrolig mange andre bøker som er bedre skrevet, men disse suger meg inn i stemningen og verden i Forks på en helt spesiell måte. Jeg klarer bare ikke å unngå dragsuget. Joda, jeg vet det ikke er normalt å se på en haug med intervjuer, se filmene ukentlig og lese bøkene hele tiden, men jeg er hekta. Kan ikke noe for det. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg elsker Twilight!
Ja, det er iallefall temmelig langt unna hva jeg føler for de bøkene, altså. Jeg er sånn: Jeg leser de, de er underholdende, jeg har lest de ut, fint, ferdig med det. Har ikke giddet se filmene enda.
|
|
|
#3 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg elsker Twilight!Har lest alle og gråt nesten når jeg var ferdig for jeg ville lese meeer! Gleder meg til siste filmen |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|