Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Klasse 10B på NRK

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-10, 22:33   #27
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klasse 10B på NRK

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg er litt enig med Oslo78 i at foreldre generelt er mer skeptiske til lærere enn det de var for en del år tilbake. Noen ganger skjønner jeg grunnen også. Jeg er f.eks kjempeskeptisk til at min sønn har en norsk lærer og ikke en norsklærer. Trenger jeg si mer?... At foreldre gidder å bruke energi på hvilken type mat som er lov til å ha med på tur, om det er lov å ha pennal og mobil i klasserommet osv, osv, er mer enn jeg klarer å forstå. Jeg blir irritert over ting som går ut over læringen til mitt barn: Bråk i klassen, lite kompetent lærer og mange vikarer. Hva de spiser og drikker på skolen er av mindre betydning siden det er ting som man enkelt kan kompensere for på hjemmebane.

Det faglige nivået på læreren og bråk er noe jeg også vil være obs på, rine. Jeg er helt enig med deg i at det er noe som er for viktig til å la det passere. Mens om det skal være en eller to mattelekser i uka for eksempel, synes jeg skolen kan få bestemme...

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:01.