Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

AMK, Oslo

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-10, 14:07   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: AMK, Oslo

Det er absolutt lov å be vedkommende roe seg ned og snakke til deg på en ordentlig måte.

Gammel 13-01-10, 14:10   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det er absolutt lov å be vedkommende roe seg ned og snakke til deg på en ordentlig måte.

Det er det, og det har de jo også forklart i media. Men det er forskjell på å si noe sånt som "Hør her, for at jeg skal kunne hjelpe, må du gjøre som jeg sier og svare på det jeg spør om", kanskje i en streng tone, og å henge seg opp i banne-ord? Banne-ord i seg selv er jo ikke noe hinder for å få frem detaljene i en situasjon.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 14:15   #3
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Det er det, og det har de jo også forklart i media. Men det er forskjell på å si noe sånt som "Hør her, for at jeg skal kunne hjelpe, må du gjøre som jeg sier og svare på det jeg spør om", kanskje i en streng tone, og å henge seg opp i banne-ord? Banne-ord i seg selv er jo ikke noe hinder for å få frem detaljene i en situasjon.

Det er jeg enig i, operatøren kunne vært høfligere, mitt poeng var bare å understreke til smilefjes hvorfor man må spørre så mye. Og ambulansen ble sendt, men pga innringers oppførsel måtte politiet inn først, som resulterte i at den syke måtte vente lenger på hjelpen hun øyeblikkelig trengte. Hver eneste dag ringer det mennesker og FORLANGER ambulanse, så man er nødt å gå i dybden.

Gammel 16-01-10, 22:49   #4
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sist gang jeg ringte etter ambulanse mener jeg bestemt det ble sagt at de var på vei. Men det var etter en god del dialog. De spurte om mor og hennes tilstand. Jeg svarte så godt jeg kunne, men var selvsagt stresset og opprørt. Bilen var fremme ikke lenge etter de sa den var på vei, så det er mulig den var på vei før jeg ble fortalt det.

Det var forøvrig i Trondheim, men jeg tror ikke det er så forskjellig. Jeg fikk ikke bil ved å si at hun var dårlig alene. De fulgte tydelig en rutine og jeg som snakker fort og gir for mye informasjon måtte stagges.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:00.