Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Are you beautiful and just don't know it?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-09, 15:21   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Are you beautiful and just don't know it?

Jeg tenker at å være pen eller stygg er så relativt og overflate-flatt at det betyr lite.
Før jaget jeg mye etter å være pen aka tynn, og forsåvidt også aka flink, men klarte selvsagt aldri å komme dit jeg ville. Jeg tror det nærmest ligger litt i begrepet
Men nå ser jeg at det er så mange andre ting som er så utrolig mye mer viktig enn en liten praktisk detalj som utseendet.

Å være vakker derimot, i betydningen at andre ser gode ting i deg, eller å være givende, snill. Å klare å gi eller tilføre andre noe positivt. Å være en som gjør en forskjell. Som betyr noe for andre.
Da kjenner jeg at et lite tall på en dings til å stå på blir så ufattelig lite i forskjell, en rynke ekstra betyr ikke noe mer eller mindre enn at man har smilt flere ganger, og den lille blubben på magen - vel, so? Så lenge man er sunn?

Og faktisk, så føler jeg meg vakker. Så selvgodt det enn høres ut

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:53.