|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Are you beautiful and just don't know it?Selvbildet mitt er ikke så galt, takket være pappa og verdens beste farmor i oppveksten.
![]() |
#62 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Are you beautiful and just don't know it?
Dette er nok et godt utgangspunkt, og noe jeg også er glad for å kunne gi mine barn som en del av bagasjen.
![]() |
#63 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Are you beautiful and just don't know it?Jeg har mange komplekser og blir nok aldri fornøyd |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Pauset
|
![]() Sv: Are you beautiful and just don't know it?Jeg forsøker å være fornøyd med den kroppen jeg har. Den bærer meg rundt uten alt for mange klager, og den har båret frem og født tre nydelige unger med letthet, tross alt for mange kilo å bære på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Absolut ateist
|
Det er ikke så ekstremt med meg, men spesielt besteforeldre har stadig kommet med kommentarer om hvordan jeg ser ut. Min bestemor sendte meg for eksempel EN gave de tre årene jeg bodde utenlands og det var slankepiller og ingenting annet i den esken.
![]() |
#66 |
Passiv
|
![]() Sv: Are you beautiful and just don't know it?Jeg føler meg lite attraktiv, generellt sett alltid feit og jeg synes definitivt at jeg mangler en hel del utseendemessig. |
![]() |
![]() |
#67 |
Salt in the rainbow
|
Som om jeg skulle sagt det selv. Men bilder fra jula sier at jeg MÅ gjøre noe nå. Det er det eneste jeg ser, for tiden. Ja, jeg er flink til å både kle meg og sminke meg, men jeg synes selv at det bare overskygges av vekta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
By the Sea
|
Jeg tror at andre gjerne ikke er så opptatt av oss som vi selv tror. Jeg har sørgelig få meninger om hvordan andre bør se ut, ihvertfall, og jeg legger gjerne ikke merke til om folk går opp og ned i vekt, med mindre vi snakker om 20-30 kilo i løpet av en kort periode.
![]() |
#69 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Are you beautiful and just don't know it?Jeg er ikke så feit i hodet mitt som kroppen min er. Jeg blir stadig overrasket over speilbilder, jøss liksom, hvor kom alt det fra? Men jeg misliker ikke meg selv heller, jeg har den deiligste magen.
![]() |
#70 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du er jo vakker, kjære Skvetten.
![]() |
#71 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Are you beautiful and just don't know it?Akkurat nå er ikke selvbildet mitt av det positive slaget må jeg innrømme. Har hanglet mye i høst og pga smerter/låsninger ikke fått trene og dermed har vekten gått opp noen kilo til. Har sett noen bilder fra julen og ble deppa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
By the Sea
|
![]() |
#73 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Are you beautiful and just don't know it?Jeg har ikke et egentlig dårlig selvbilde, tror jeg. I hodet mitt er jeg mye tynnere enn bilder av meg viser.
![]() |
#74 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Are you beautiful and just don't know it?Jeg HAR større mage enn pupper nå og jeg må faktisk si at akkurat den delen av magen ikke er noe særlig. Jeg vurderer til og med tiltak.
![]() |
#75 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Are you beautiful and just don't know it?Jeg har også det og har alltid hatt det. Selv da jeg veide 10 kg mindre enn nå.
![]() |
#76 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Are you beautiful and just don't know it?Jeg har vært til vurdering for fettuging av magen, men fikk ikke. Fettet ligger rundt indre organer og ikke så mye utenpå.
![]() |
#77 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Are you beautiful and just don't know it?I dag føler jeg meg skikkelig ræva rett og slett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Måneheks
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Månen
![]() |
Nettop |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Are you beautiful and just don't know it?Selvbildet mitt har økt i takt med alder og kilo.
![]() |
#80 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Are you beautiful and just don't know it?Jeg veier 15 kilo mer enn jeg gjorde for 2-3 år siden, men jeg kan ikke akkurat si at det er det jeg er mest fokusert på i livet mitt. Jeg får færre kommentarer nå enn for 15 kilo siden, og det er bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|