Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er dere impulsshoppere?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-09, 10:50   #29
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere impulsshoppere?

Jeg kjøpte støvletter på salg for snart to år siden. De kostet 1700 da (2400 førpris) men de var veldig stilige og jeg har brukt de mye. Kommer nok til å ha dem i mange år til. Dette er svarte "klassiske" støvletter, så da synes jeg det går an å bruke mye penger på dem, de går på en måte ikke av moten. Sånn ellers bruker jeg sjelden over 1000 på sko jeg heller.

Jeg er sikkert motsatt av deg, er passe uinteressert i tenkiske duppeditter, og synes det er tull å bruke penger på. Hadde det ikke vært for mannen, ville jeg vel knapt hatt mobiltelefon.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:06.