Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Country, danseband, og trønderrock

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-07, 09:05   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Country, danseband, og trønderrock

Jeg for min del mener at det ikke egentlig er helt relevant. Klart noe musikk har bedre kvalitet enn annen, men så lenge den ikke oppfyller den funksjonen man er ute etter så hjelper ikke kvaliteten stort. Jeg kan godt høre at noe musikk har høy kvalitet, men det er ikke sikkert jeg liker den for det.

Hvitevarer velger jeg på bakgrunn av kvalitet. Musikk velger jeg på bakgrunn av hva som gir meg en bestemt opplevelse (og det får jeg vanligvis ikke av musikk med veldig dårlig kvalitet riktignok, men det kan også skje i blant). Den musikken jeg hører på behøver ikke være kunst overhodet. Ikke bildene jeg har på veggen heller. Men det må bety noe for meg. Klart det er lov å stille krav til kvalitet, men man ikke alltid. Man kan stille andre krav i stedet.

Jeg har forresten inntrykk av at det ikke alltid er de som er best kvalifisert som roper høyest om hva som er bra og dårlig når det gjelder musikk og film. Det er veldig ofte pretensiøse wannabies, som har hørt hva noen kvalifiserte har sagt, og som sier det de tror er det mest korrekte å mene, for å imponere. Jeg har i allefall sett nok av dem i miljøet jeg har vanket i.
De best kvalifiserte er som regel litt mer nyanserte.

Emneord
klassiker, krangling, kultur

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:58.