|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Fiskemiddag? | |||
| 1-2 gang i uka |
|
38 | 50,00% |
| 2-3 ganger i uka |
|
21 | 27,63% |
| 3-4 ganger i uka |
|
4 | 5,26% |
| 4-5 ganger i uka |
|
1 | 1,32% |
| 6-7 ganger i uka |
|
1 | 1,32% |
| Sjeldere enn 1 gang i uka |
|
14 | 18,42% |
| Aldri |
|
2 | 2,63% |
| Ke? Poll? Dust? Hm? |
|
0 | 0% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 76. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
er her
|
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?!Alt for sjelden, når jeg er flink og planlegger blir det 1-2 ganger i uka, men desverre klarer jeg ikke å gjennomføre dette hele året.
|
|
|
|
#22 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?!3-4 ganger i uka. Vi elsker fisk!
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?!Eg prøver så godt eg kan å ha fiskemiddag 3 ganger i veka, men det er litt opp og ned om det går. Blir jo litt fiskeprodukter då, og det er nå ikkje akkurat dei det er mest fisk i. Leste ein undersøkelse ein gang, og der var det fiskepinner som innholdt mest fisk. Så eg velger heller det framfor fiskeboller f.eks. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?!Iallefall 3 ganger i uken. Elsker fisk hele familien. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?!
Jeg tenkte i utgangspunktet på fiskemiddag ja.
|
|
|
#27 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?!Vi spiser så godt som aldri fisk. Jeg er allergisk, mannen og guttungen liker kun fiskekaker og fiskepinner så det blir sjelden jentungen får fisk selv om hun liker det. Men de får tran. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?!Alt for sjelden. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?!1-2 to ganger i uka.
|
|
|
#30 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?!Par-tre ganger i uka. Sushi, laks eller makrell i tomat. Og på sistnevnte spiser jeg da en hel boks på en gang. Pluss trankapsler. |
|
|
|
#32 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?!1-2 ganger i uka... Skulle nok vært flinkere, men gjemmer meg litt bak at poden spiser minst én skive med fiskepålegg hver dag.
|
|
|
|
#33 |
|
Audacious
|
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?!2-3 ganger i uka. De siste ti ukene har jeg hatt et kosthold hvor jeg får i meg fet fisk hver dag, enten i form av middag, som pålegg eller i salat (røkt makrell, peppermakrell, røkelaks, røkt ørret, ørret/laksefilet osv.)
|
|
|
#34 |
|
*_*
|
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?!2-3 ganger i uka på det flinkeste. Mest ren fisk, men også fiskeprodukter som fiskeboller eller -kaker (disse lager jeg selv, så det er mye fisk og lite muffins i dem). I tillegg spiser både minsten og jeg makrell i tomat omtrent hver dag.
|
|
|
|
#36 |
|
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?!3-4 ganger i uka. Enkelte uker kan det faktisk hende at vi har fiskeprodukter 5 dager i uka til middag. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?!2-3 ganger i uka faktisk. Vi er glade i fisk og knerten liker det også.
|
|
|
#39 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hvor ofte spiser dere fisk?!3-4 ganger i uken, men da er det fiskeboller, -kaker, -pudding el. til middag en av dagene. Hele familien elsker fisk, og ungene spiser sjelden så godt som når vi har fisk til middag.
Lofottorsk i nordens Paris Sist redigert av Canisa : 07-12-09 kl 21:15. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|