Sv: Hvordan få småbarn til å spise 50 g protein hver dag? + sunt fett?
Opprinnelig lagt inn av nam, her.
Eh..
Poll:
1. Jeg vet barna får i seg riktig mengde protein, fett osv
2. Jeg vet hvor mye barna får i seg av protein, fett osv. Men riktig mengde er vanskelig å få til.
3. Barna spiser sunt, men om de får i seg nok av diverse vet jeg ikke.
4. Barna spiser en del usunt og noe sunt, og vi har ikke fokuset mye på samlet næringsinntak.
Gir alternativene her ingen innblikk i om folk har rimelig koll på hvordan inntaket av proteiner og fett bør være til sine barn????? 
Man kan jo tippe at de som svarer alternativ 1 har rimelig koll (eller at de selv mener at de har det). Men du vet ikke hvor mange som har rimelig koll, men likevel ikke er sikre på om barna får i seg det de skal ha. Det eneste du får registrert, er noen som tilhører den gruppen som har god oversikt over dette, og du vet ikke hvor stor del av gruppen disse utgjør. De som ikke har god oversikt, kan jo forsåvidt svare hva som helst av 2, 3 eller 4, så du vet ikke hvor stor denne gruppen er heller. (Det er veldig vanskelig å lage gode og informative spørreundersøkelser, og det er ikke nødvendig å slå seg i pannen fordi noen påpeker det. For ikke å snakke om å bruke fem spørsmålstegn. )