Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Matpakkeregler?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-09, 03:15   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matpakkeregler?

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Vi har ikke forbud mot annet enn yoghurt. Grove vafler, nugatti på brødskiva, frokostblandinger - you name it. Velkommen til oss. Det er kun yoghurt som vi har en felles enighet om at vi sier nei til. Det har enda ikke skjedd at barn har tatt med etter at vi innførte dette, så jeg ser ikke at dette er noe stort problem.

Da gir dette enda mindre mening for meg - hvorfor yoghurt? Jeg regner med du er klar over at mange frokostblandinger og barnegrøter er verre stilt enn yoghurtene med hensyn på sukkerinnhold og i tillegg er fattigere på næringsinnhold ellers? Men klart - hvis dere er blitt enige med foreldrene om å droppe yoghurt av en eller annen grunn er det jo greit. Enighet med foreldrene er noe annet enn forbud som tres nedover ørene på en.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:44.