|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Parfymeforbud på offentlige kontorer?
Du anser det altså som helt greit at man dynger seg med parfyme og røyk som f.eks. sykepleier, siden man tross alt ikke blir sykere av at de gjør det? Snakk om å være navlebeskuende.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Øh? |
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Jeg har allerede sagt at det bør være et forbud for mennesker som jobber i det offentlige rom der de arbeider med mennesker. Det er allerede et forbud mot røyking på offentlig sted, det er opp til hvert enkelt tjenestested å legge ned forbud ovenfor sine ansatte. Når du nevner dine barn som lukter røyk så er det noe helt annet enn å bli syk av det. Som jeg skriver er det i et slikt tilfelle opp til foreldrene å presse på ledelsen for å få et forbud. Det er ingen forbud når det gjelder parfyme på offentlig sted, dermed er det kun noen få lungeavdelinger i dette landet som har slike forbud på røyk og parfyme. |
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Og jeg sa nøyaktig det samme. Men likevel følte du for å kommentere. Jeg har full forståelse for at enkelte mennesker blir alvorlig syke. Men hele denne "det er ett fett med deg" holdningen som du fremviser her fordi enkelte ikke blir syke er ikke bra.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
:signerer: Sist redigert av Slettet bruker : 21-02-10 kl 17:04. Årsak: Ny viten |
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Nå leser du ord jeg ikke skriver og tillegger meg meninger jeg ikke har. Det at du ikke ser forskjellen på ubehag og alvorlig sykdom får stå på din egen kappe. Selv tar jeg alle de hensyn jeg kan ta og forventer ikke at de med små barn skal la være å skifte på ungene sine på et toalett jeg befinner meg på bare fordi jeg jeg blir kvalm og brekker meg av bæsjelukt. Bare sånn at det er sagt, det at du velger å lese meg som en navlebeskuende egoist er ditt valg. |
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|