Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-09, 22:39   #11
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken yrkesgruppe irriterer deg mest?

Fiskeselgere, som kommer med fiskebilen sin og ringer på kl 21.30 om kvelden.

Fiskemann: Hei, jeg kommer med fiskebilen, vi har tilbud på -slik og sånn- idag, hva vil du ha?
Jeg: Jeg vil ikke ha noenting. Så du ikke lappen om å ikke ringe på dørklokken?
Fiskemannen: Joda, men jeg trodde ikke den gjaldt jeg. Vi har veldig fin laks nå, eller kanskje du heller vil ha hvalkjøtt?
Jeg: Nei jeg skal ikke ha noe som helst. Dessuten er det altfor sent å ringe på her, nå har du vekket barna også.
Fiskemannen: Ja du har barn ja, det er viktig med fisk for barn vet du, de får lav IQ om de ikke spiser fisk. Om du kjøper 3 kg kveite i dag så skal jeg slå av litt på prisen, det er viktig med fisk vet du.
Jeg: JEG SKAL IKKE HA FISK! Og du trenger ikke ringe på her neste gang, jeg klarer å ta meg til butikken selv for å kjøpe de varene jeg trenger.
Fiskemannen: Jammen de har ikke så fiiin fisk der som vi har vet du. Vi kommer nok innom snart igjen.
Jeg: :slamre:

Og 14 dager senere, here we go again!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:43.