|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Miss Distriktsnorge
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
4.0 er god som gull, overnevnte eksempel kan vel med trygghet fastslås å være et resultat av god gammeldags griseflaks??? Sist redigert av Cascaye : 26-09-06 kl 19:36. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Miss Distriktsnorge
Jeg la fra meg DaVinci-koden etter 90 sider, slå den..... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
safariqueen
![]() ![]() ![]() |
Jeg har aldri helt kommet meg gjennom Den fjerde regelen (Ian Caldwell/Dustin Thomason). Vet ikke hvorfor egentlig det bare ble sånn. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Miss Distriktsnorge
Ja klart det, den passer ikke helt inn blant mine hyperinteressante historiepensumbøker. Send meg PM med adresse så er den din for tja 150 + porto? Tror det er hardback-versjon (det heter det sant?) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Jeg var innstilt på å levere blankt og konte, ettersom jeg hadde vært gjennom under halve pensum, så jeg hadde ikke tatt med matpakke eller noe. Men da jeg fikk oppgavene, så jeg at oppgave 1 (med veldig mange deloppgaver) var satt til å telle 40 %, og jeg så også at den bare tok for seg den delen av pensum jeg kunne, så da tenkte jeg at hvis jeg brukte dagen på den ene oppgaven og fikk til alt, så ville jeg akkurat greie å stå. Så en blanding av griseflaks og beregning, tenker jeg.
|
|
|
#7 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hvilken bok ble du aldri ferdig med?Det er to bøker jeg aldri har klart å fullføre.
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvilken bok ble du aldri ferdig med?
Hvis det var Populærmusikk fra Vittula, så er det en oppvekstskildring av finske Mikael Niemi som jeg, i alle fall, syntes var riktig festlig.
|
|
|
#9 |
|
er grønn og fin.
|
Du har faktisk helt rett. Det var den Populærmusikk boka jeg tenkte på.
|
|
|
#10 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilken bok ble du aldri ferdig med?Jeg holder forresten akkurat på med en bok som jeg har begynt på og lagt fra meg i hvert fall tre ganger før, nemlig Kazuo Ishiguros The Remains of the Day. Alle gangene har jeg strandet på de aller første sidene, selv om jeg egentlig har visst at jeg ville like boka om jeg bare kom meg gjennom de første butlertekniske sidene (jeg likte filmen veldig godt). Og nå er jeg halvveis, og vet jeg vil bli ferdig denne gangen, den er jo fantastisk (på en temmelig ubehagelig måte).
|
|
|
#11 |
|
flisespikker
|
Å, den er så trist!
|
|
|
#12 |
|
Bedreviter
|
Å, den boka (og filmen) er helt fantastisk. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det den med Anthony Hopkins?
|
|
|
#14 |
|
Viser tenner
|
|
|
|
#15 |
|
Mean Milk Machine
![]() |
Helt forferdelig. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
både her og der
|
Å, den likte jeg kjempegodt! Har lest den flere ganger.
|
|
|
#18 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ble du aldri ferdig med?"Ville svaner", av Jung Chang - har prøvd meg flere ganger, man den blir av en eller annen grunn alltid puttet inn ihylla igjen....... |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hvilken bok ble du aldri ferdig med?Tror boken heter "Det syvende møtet" og er skrevet av en kjent, kvinnelig, norsk forfatter. Har begynt på boken mange ganger, men husker ikke om jeg har fullført engang!
|
|
|
|
#20 |
|
https://www.giblod.no/
![]() ![]() ![]() |
Ååå, men den er jo så bra! Den har jeg lest mange ganger! |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|