|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Off the map.
|
Tror du virkelig strategien var å få så få stemmer at de havnet under sperregrensa for å sikre rødgrønt flertall?? *forvirret*
|
|
|
#4 |
|
Tidsklemma
|
Ja, en AP regjering som styrer alene og kan vende seg til de partiene de ligger nærmest i enkeltsakene hadde vært å foretrekke framfor samarbeidet med SV. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Jeg er også enig i dette. Skulle vært veldig interessant å fått sett hva en H-AP regjering kune ha fått til. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
maler
|
Jeg er også enig i det. Men det er kanskje en umulig tanke?
|
|
|
#7 |
|
Tidsklemma
|
Jeg vet ikke. For Ap og H er jo mye nærmere hverandre på mange områder enn Ap og SV er. Men ser for meg at Kristin fort kan bli et sutrete kvinnemenneske som bare er ute etter å stikke kjepper i hjulene på Ap om hun blir utelatt nå. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Strategien var vel å stå for det man mente selv om det kostet stemmer. I nokså rak motsetning til Frp, som ser ut til å mene det som skaffer dem stemmer i enhver situasjon.
|
|
|
#9 |
|
saftig
|
Du fikk med deg delen hvor jeg sa DERSOM han hadde hatt dømmeevne og lederegenskaper? Ja? Poenget mitt er at Venstre trenger en frontfigur som I TILLEGG til å være en god leder og politiker, gjør seg bra i fremtoningen. Jeg snakker ikke bare om utseendet, men om væremåte. Det er jo bare å se på kommentarer inne på Dette Vettuge Forumet, selv Her Inne har jo folk kommet med uttalelser om at de aldri skal stemme Venstre fordi de ikke klarer å svelge Sponheim.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|