|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#161 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Stilig Canisa |
|
|
|
|
|
#162 |
|
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Har på meg sølvgrå Snoopypysjamas, grå sokker som rekker helt opp til knærne og blå fleecejakke med Lobasreklame og full av kattehår. :velstelt:
|
|
|
#163 |
|
Borte
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Dette fra H&M, bare at jeg ser ut som en blåhval i forhold til hun modelldama. Også har jeg ikke strøket skjorta så jeg ser skrukkete ut i tillegg.
|
|
|
#164 |
|
Borte
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Neida, den henger seg fin og slett hvis du rister den godt ut etter vask. Men den ser jo ikke butikkstrøket ut. Dessuten er det 100% bomull og siden jeg har både sittet mye og ligget og sovet i min i dag så ser jeg nå litt skrukkete ut.
|
|
|
#165 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg har hatt malertøy på i hele dag. *oppussingsmodus* |
|
|
|
|
|
#166 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!
Skjørtet er fra høstkolleksjonen, ja. Akkurat kommet fra www.zoovillage.com.
|
|
|
#168 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg stryker ikke den skjorta, Honeybunny!
|
|
|
#169 |
|
*_*
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!I dag har jeg på meg samme gravidolabukse som i går (lys) og rød- og blårutete tunika fra Indiska med opprullede ermer som festes med en snor lenger opp på ermet. Fordi tunikaen egentlig ikke er gravidtopp, må jeg ha masse knapper åpne, så under har jeg en hvit singlet. Lilla converse til.
|
|
|
|
#170 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!I dag har jeg på meg denne fra Boden pluss en sort slimfitbukse fra Banana Republic som har et ønske om å bli renset (hah, da kan den tro om igjen). Og Wonders-sko:
|
|
|
#171 |
|
Sær og kresen
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Priser sommerværet, og har på meg denne, bare i ensfarget lilla fra NoaNoa (minus den fargerike saken øverst):
|
|
|
#172 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg kunne ikke skjønne at en tråd som het "Hva har du lagt på deg i dag", og atpåtil hadde oppfordring om bilder, hadde så mange svar |
|
|
|
|
|
#173 |
|
Helt konge
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder! |
|
|
|
|
|
#174 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Svart truse, mørkblå jeans, svart t-skjorte med logo i lilla, grønt og grått/offwhite (fargene går over i hverandre), lilla cardigan og svarte ballerinasko.
|
|
|
|
#175 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Akkurat nå: Grå treningsbukse med tilhørende jakke. Inneklær. |
|
|
|
|
|
#177 |
|
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!En Odd Mollybluse som minner om denne, bare med sommerfugler (enda finere): |
|
|
|
|
|
#178 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!
Denne har jeg også på meg i dag. Min er også ustrøket (stryker ikke hverdagsklær av prinsipp |
|
|
|
|
|
#179 |
|
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Knallstilige klær, Canisa! |
|
|
|
|
|
#180 |
|
Einsam
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg har BD-treningsbukse, som jeg for øvrig har hatt på meg hele dagen :lat: Sammen med en sliten reklame-t-skjorte og tynn fleecejakke med merke "Fendt" på, og mine rosa Ulvang-sokker er det vel greit at jeg ikke har vist meg så veldig offentlig i dag. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|