Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriell
Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.
Jeg liker heller ikke at de lefler med KrF, jeg gjør ikke det. Men jeg er pragmatiker som Polyanna. De er nokså alene om de forstokkede verdiene sine, og KrF er veldig vant med å måtte ta dissens på slikt. Det blir ingen endringer i ekteskapsloven selv om KrF kommer i posisjon.
Men en regjering med et sterkt KrF og FrP ... Da flytter jeg. For real.
Jeg så FrP komme, og flyttet. Men sterkt KrF? Leste jeg ikke nettopp at skolevalgene var en god indikasjon på hva framtiden ville bringe, og KrF gjorde ikke akkurat et brakvalg der, gitt...
KrF i regjering nå vil bli det samme som SV har vært - liten og ingen påvirkning, heldigvis 
Ellers er jeg enig i at rendyrking av ideologi neppe er det smarte. De har jo gjort et ærlig forsøk på å rendyrke kapitalismen her i US, og se hvor det førte dem Festlig nok så gjør de det de kan for at staten skal kjøpe opp ting her nå, og noe sier meg at det neppe kommer til å være redningen. Dollar i 5.8 nå. Kjekt på lønningsdag for oss som får lønn i Nkr. Men ikke særlig lovende for verdensøkonomien, eller Norges industri vil jeg tro... 
Nei mht ideologi så er det som med mennesker - blandings er det beste