Sv: Problemer med kjøper av bolig ...
Opprinnelig lagt inn av Anda, her.
@smilefjes: krasjkurs i avhendingsloven:
[/QUOTE]§ 3-7. Manglande opplysning om eigedomen
Eigedomen har mangel dersom kjøparen ikkje har fått opplysning om omstende ved eigedomen som seljaren kjente eller måtte kjenne til, og som kjøparen hadde grunn til å rekne med å få. Dette gjeld likevel berre dersom ein kan gå ut i frå at det har verka inn på avtala at opplysning ikkje vart gitt.
§ 3-8. Uriktig opplysning om eigedomen
(1) Eigedomen har mangel dersom omstende ved eigedomen ikkje svarer til opplysning som seljaren har gitt kjøparen. Det same gjeld dersom eigedomen ikkje svarer til opplysning som er gitt i annonse, i salsprospekt eller ved anna marknadsføring på vegner av seljaren.
(2) Fyrste ledd gjeld likevel berre dersom ein kan gå ut i frå at opplysningane har verka inn på avtala, og opplysningane ikkje i tide er retta på ein tydeleg måte.
§ 3-9. Eigedom selt « som han er » e.l.
Endå om eigedomen er selt « som han er » eller med liknande allment atterhald, har eigedomen likevel mangel der dette følgjer av §§ 3-7 eller 3-8. Eigedomen har også mangel dersom han er i vesentleg ringare stand enn kjøparen hadde grunn til å rekne med ut frå kjøpesummen og tilhøva elles.
Med andre ord; dersom eiendommen er solgt "as is", så kan den ha mangel i tre tilfeller; ved tilbakehold av opplysninger, ved løgn (uriktige opplysninger) eller dersom den er i vesentlig dårligere stand. Problemet (og det som selger/forsikringsselskap) vil påberope seg, er dette: Dette gjeld likevel berre dersom ein kan gå ut i frå at det har verka inn på avtala at opplysning ikkje vart gitt. Med andre ord; detaljer regnes ikke som mangler, men det er ikke krav om vesentlighet.
Det vil derfor være forskjell mellom skjult feil som er vesentlig (i sin tid fastsatt til 3-5% av kjøpesummen), og det å ha innvirkning på kjøpet. Dette er nokså flisespikkeri fra min side - men ikke desto mindre riktig. Og jeg skal gi meg nå. [/quote]
Du har jo helt rett.
Hm.
Rart at jeg ga meg på dette dengangen da. Det var flaut kjenner jeg. 
|