Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sykkel på SFO

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-09, 22:44   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sykkel på SFO

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Joda, har alt klart med bremselengde og alt det der. Vet jo helt klart at jo større fart jo større skade osv. Den reklamen gjorde noe med meg bare. Blir kanskje som med deg og røyken. Det går jo bra. Helt til det ikke går bra. I tillegg har kanskje alderen noe å si, jeg er ikke 23 og verdensmester lenger. Vettet og fornuften slår inn oftere enn når jeg var ung. Og det er aldri for sent å forandre seg, tenker jeg.

Nå blander du flere ting, føler jeg. Eller muligens jeg misforstår.

Jeg tror også alltid mennesket kan forandre seg. Alder gir erfaring og tid gir mulighet til å utvikle tanker og slikt.
Men jeg tror rett og slett ikke på at en historie om noens barn kan forandre hjelmholdningene til en voksen mann. Fordi han har hørt og sett historiene før.

Hvis du antyder at jeg er 23 og verdensmester så vet jeg ikke om jeg skal bli snurt eller smigret.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:59.