|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2009
![]() |
Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrPI år tror jeg faktisk at jeg håper det blir en ren FrP regjering, tror Høyre vil tape veldig på å gå inn i regjering med dem, så la dem styre alene. På den måten får folket oppleve hvordan en FrP regjering fungerer, og mest sannsynlig vil de tape mye velgere i løpet av de neste fire årene, og da kan muligens Høyre vokse en del igjen. |
|
|
|
|
|
#122 |
|
Er frisk!
|
Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrPJa, hvis det hadde vært aktuelt å stemme Høyre ville det vært helt uaktuelt når de kan finne på å danne regjering med Frp. Men nå er jeg jo ikke på Høyresiden fra før da.
|
|
|
|
#123 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrPI år handler det om Jensen eller Jens.
|
|
|
|
#124 |
|
Ustabil
|
Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrPLine: jeg syns du dramatiserer veldig. Vi var mange (ja, meg selv inkludert) som var rystet over å innsette en dame ved navn Kristin som Finansminister. Finansminister fra SV? Erru gæærn?? Men hun har lært seg hestehandel, kamelsvelging og løftebrudd, akkurat som alle andre politikere har lært seg når de har kommet i posisjon. Og akkurat som en dame ved navn Siv også vil lære hvis hun kommer i posisjon. |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Passiv
|
Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrPAkkurat når det gjelder Kristin så fikk jeg nesten teen i vrangstrupen da jeg hørte henne som finansminister første gangen. Enda jeg stemmer på henne og er stor fan. |
|
|
|
#126 |
|
Ustabil
|
Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrP
Jeg kan strekke meg til å si at hun har ikke gjort fullt så mye galt som jeg hadde fryktet. |
|
|
|
|
|
#127 |
|
Expired
Det handler da ikke om at det er damer. Det har jeg ikke tenkt på en gang.
|
|
|
|
#128 |
|
Ustabil
|
DAMER???? Jeg har da ikke sagt at det handlet om at de var DAMER???? |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Ustabil
|
Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrPOg apropos den bloggen du viste til, jeg skjønner ikke (hvis vi snakker om naivitet, ignoranter eller det å la seg blende) at man tror alt er sant bare fordi en blogger har omtalt det. |
|
|
|
|
|
#130 |
|
Expired
Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrPJeg misforstod deg på damer. beklager det.
|
|
|
|
#131 |
|
Expired
Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrPFor de av oss som har litt erfaring fra det utmattende Nav-systemet som faktisk er i dag, samt barnevern, er dette seriøst skremmende.
|
|
|
|
#132 |
|
Ustabil
|
Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrPJa, jeg har roet meg ned nå, jeg ble litt opprørt. |
|
|
|
|
|
#134 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrP |
|
|
|
|
|
#135 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Akkurat det kommer jeg også til å gjøre når reklame for AP og SV kommer i posten.
|
|
|
#136 |
|
Expired
Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrPJeg fatter fortsatt ikke at dere ikke ser facismen og populismen, kapitalismen og destruktiviteten. Jeg vil gå så langt som å kalle Frp en sekt.
|
|
|
|
#138 |
|
Apfel der Zwietracht
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() |
Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrPMed den lave oppslutningen Høyre har, vil de i regjeringsforhandlinger med FrP ha lite å komme med - siden FrP dessverre har ganske stor oppslutning hos den norske befolkning. Jeg kommer aldri til å stemme på et borgerlig regjeringsalternativ noensinne, min stemme går til SV, slik at AP blir holdt i ørene og fortsetter å bedre miljøpolitikk, barnehage-, skole- og generell oppvekst politikk, og ikke minst fordi en rød-grønn regjering hindrer høyresiden i å rasere arbeidsmiljøloven og alle andre rettigheter vanlige folk har tilkjempet seg de siste 100 årene.
|
|
|
#139 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrPAp holdt i ørene, du.
|
|
|
#140 |
|
Apfel der Zwietracht
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() |
Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrPTja, det er ikke stort vanskeligere enn å sammenligne Stoltenberg 1 og Stoltenberg 2 regjeringene hvis du vil se forskjellen SV har utgjort. SV har trukket AP til venstre, og mot en langt mer sosial politikk. De barnehageplassene bygget ikke seg selv.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|