|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lærer du av andre?Ja nå gjør jeg det. Skulle dog ønske at jeg følte det samme om kunnskap på vgs. f.eks. som jeg gjør nå. Da var mye knyttet til å lære for å huske til en prøve. Nå er ting interessant, og det blir en helt annen opplevelse. Det føles som om mye man gjennomgår på skolen kommer litt før man helt er moden for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Lærer du av andre?
Det kunne jeg jo ha prøvd, men noe forteller meg at det hadde vært lite ny kunnskap å hente om temaet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Yes, we can!!
|
Jeg prøver faktisk av og til å plukke opp noe "dypt" faglig om fotball, noe skikkelig teknisk noe, og så droppe det helt uventet i en eller annen setning overfor for eksempel mannen min eller andre som lett lar seg imponere over slikt, siden jeg overhodet ikke interesserer meg for det vanligvis.
![]() |
#27 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Den pleier jeg å ta om maskinvare eller eksterne enheter i forhold til datamaskiner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Lærer du av andre?Jeg bruker av og til FP for å droppe noen greier for Rhett om musikk. :tilstår:
![]() |
#30 |
Passiv
|
Signerer denne jeg. |
![]() |
![]() |
#31 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Lærer du av andre?Ja, jeg lærer masse av andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Lærer du av andre?Jeg suger til meg.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Lærer du av andre?Jeg har tenkt på det samme etter helgen, 007.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|