|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når du sier at du skal komme i (f.eks.) 13-tidenJeg synes det er ganske stor forskjell på 13 og 13 tiden. Om jeg hadde sagt at jeg skulle komme i 13 tiden, tenker jeg et sted mellom 13 og 13.45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Når du sier at du skal komme i (f.eks.) 13-tiden
![]() |
#25 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Når du sier at du skal komme i (f.eks.) 13-tiden13-tiden er selvsagt den tiden man sier ett for. Altså halv ett til kvart over ett.
![]() |
#28 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Når du sier at du skal komme i (f.eks.) 13-tidenOm jeg kommer kloa 13 er jeg der som regel 13.04. Om jeg skal komme i 13-tida er det fra 13.00 til 13.30. Ikke før 13.00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Når du sier at du skal komme i (f.eks.) 13-tidenOm jeg sier 13-tiden så kommer jeg mellom 13.00 og tja.. 13.30 kanskje? Sender en melding om jeg kommer senere enn 13.15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Etylbarbital
![]() Sv: Når du sier at du skal komme i (f.eks.) 13-tidenKl. 13 er for meg kl. 1300-1315 (men selv ville jeg gitt beskjed hvis jeg kom senere enn 1305).
![]() |
#32 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Det der var litt sløvt av vennene syns jeg.
![]() |
#33 |
Kakemonster
|
Enig.. Men hadde det vært fare for at jeg skulle dukke opp tidligere enn ti på ett hadde jeg vel kalt det tolv-ett-tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
By the Sea
|
![]() |
#35 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Når du sier at du skal komme i (f.eks.) 13-tidenSom denne tråden ganske tydelig skulle vise, er det all grunn til å anta at folk har en ganske romslig definisjon av begrepet "ettiden". Hvis noen hadde sagt ettiden til meg, for så å synes jeg var utilbørlig sen når jeg kom kl 13:30, så ville jeg synes de var temmelig sære. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
Enig her. Men prøver alltid å sikte på akkurat kl 13, og heller 10 min. etter enn 10 min. før. Blir jeg senere enn 13.15 gir jeg beskjed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
i tåkeheimen
|
Veldig enig med Teofelia. 13-tiden gir godt med slingrinsmonn. Likevel ville jeg nok sendt ei melding om det bikket mot 14-tida. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|