Sv: Madonnakonsert
Opprinnelig lagt inn av Tito, her.
Det var en bra konsert i går, tross dårlig vær. Jeg hadde på fullt regntøy og støvler, og er veldig glad for det. Utrolig nok var det mange der med høyhælte sko og stoffsko. Jeg traff en som hadde med seg datteren på ca 10 år som også hadde regntøy, men vanlige sko? Vi ble i hvert fall ikke så veldig våte. Jeg syntes det var god stemning og ikke mye passive folk rundt oss, og Madonna hadde et bra show.
Det kom en del folk som prøvde å presse seg framover mot scenen, men etterhvert som det tetnet seg til, var ikke folk så interessert i å slippe folk foran seg. Allikevel var det noen som absolutt skulle prøve å tvinge seg framover. De fleste ga opp etterhvert. Vi fikk en jentegjeng i 40-årene bak oss hvor en av dem absolutt skulle presse seg fram. Og etter at flere, inkludert oss, prøvde å snakke til henne og be henne gi seg, fortsatte hun en god stund før hun ga opp. Jeg skjønner ikke frekkheten til enkelte folk. Det beste var at hun var minst 1,80 cm høy og så over de fleste av oss. 
Den fremoverpressingen var til å ta å føle på ja! Jeg sto på sammeplassen hele tiden, det var mange som skulle forran meg. De kunne prøve seg!!!
Hva var det med tåsandaler,joggesko,Convers osv????
|