Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Apropos jordbærskylling

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-09, 09:20   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos jordbærskylling

Jeg syns dette er helt greit. Hvorfor skal man kjøpe halvråtten frukt?

Gammel 28-07-09, 13:13   #2
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg syns dette er helt greit. Hvorfor skal man kjøpe halvråtten frukt?

Enig.

Da jeg jobbet på Kiwi la jeg stadig merke til kunder som lette etter kurvene med de beste bærene. Jeg ga dem beskjed om å ommøblere litt, slik at de slapp å betale for dårlige bær. Bær som selges i dagligvaren er ofte litt "eldre" enn de som selges på stand, og kurvene har derfor en større andel dårlige bær. Mannen kom hjem med tre kurver for et par uker tilbake. Han hadde ikke ommøblert, og jeg endte opp med å måtte kaste ca to kurver. Det er temmelig kjipt!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 13:41   #3
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Enig.

Da jeg jobbet på Kiwi la jeg stadig merke til kunder som lette etter kurvene med de beste bærene. Jeg ga dem beskjed om å ommøblere litt, slik at de slapp å betale for dårlige bær. Bær som selges i dagligvaren er ofte litt "eldre" enn de som selges på stand, og kurvene har derfor en større andel dårlige bær. Mannen kom hjem med tre kurver for et par uker tilbake. Han hadde ikke ommøblert, og jeg endte opp med å måtte kaste ca to kurver. Det er temmelig kjipt!

Det synes jeg er ille oppførsel av en ansatt. Oppfordrer du kundene til å nevle og omøblere på bærene? Hva med kundene som kommer etterpå, da, lykkelig uvitende om dette? Jeg synes sånt er dårlig gjort. Finner man ikke en kurv man liker, lar man være eller handler et annet sted.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.