|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Om kommunikasjon i bloggeneÅ hjelp. Eller hjelp og hjelp, den er vel ikke av all verdens interesse for verden.
![]() |
#122 |
One of These Days
|
![]() Sv: Om kommunikasjon i bloggeneJeg visste ikke at bloggen kunne bloggen kunne leses av andre enn FP-brukere. Nå har bloggen min vært brukt veldig generelt og ujenvt, men kanskje på tide å lukke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Om kommunikasjon i bloggeneBlogg, ja... det har jo jeg også når jeg tenker meg om!
![]() |
#124 |
frakoblet
|
![]() Sv: Om kommunikasjon i bloggene
Det er min oppfatning også. Jeg har vært innom et par blogger innimellom, men når man ikke har så mye tid til PC så er det vanskelig å bruke den lille tiden på å sette seg inn i en helt ny verden. Men nå har jeg skrevet mitt første bloggeinnlegg noensinne, mest på trass.
![]() |
#125 |
frakoblet
|
![]() Sv: Om kommunikasjon i bloggeneHahaha, jeg skjønner ingenting der inne! Hvordan får jeg opp andres blogger? Lager jeg kategorier? Hvordan ser jeg andres innlegg?
![]() |
#126 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Om kommunikasjon i bloggeneAndres blogger får du opp om du har tilgang til dem. Om du ønsker å se at andre har kommentert i ditt innlegg i "nye innlegg" må du legge til deg selv som kontakt.
![]() |
#128 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Om kommunikasjon i bloggeneJeg er veldig glad i bloggene og bruker vel egentlig først å sveipe over de øverste bloggene før jeg sjekker kontrollpanelet og uleste innlegg. Jeg har ikke tilgang til så mange blogger, kanskje ca halvparten (har ikke sjekket), og jeg har selv en lukket blogg, men gir stort sett tilgang til de som spør.
![]() |
#129 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Om kommunikasjon i bloggeneNå har jeg lagt til deg, Safran. Oppdaget til min forskrekkelse at du ikke var kontakt.
![]() |
#130 |
Tatt på
|
![]() Sv: Om kommunikasjon i bloggeneJeg har tenkt og tenkt på dette med bloggene i dag og har kommet til den konklusjonen at jeg synes bloggorama er blitt en viktig del av FP, samtidig som det er litt ekskluderende. Men det er helt greit at det kreves litt innsats så man blir lagt merke til, selv om jeg har blitt litt skuffet der og da når jeg har oppdaget at en blogger (eller flere) har slettet meg fra tilgangslisten.
![]() |
#131 |
flisespikker
|
Ja, det er omtrent det jeg også har kommet til.
![]() |
#132 |
tankefull
|
Det er dette som er grunnen til at jeg kommer til å lukke bloggen min også nå. De som ønsker tilgang til en relativt uinteressant blogg må bare spørre altså.
Jeg håper jeg får være med videre også da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men mener du at bloggene i FP-form (eller forum form) er så veldig fremtidsrettet? Jeg har hørt det skal komme ny og bedre versjon, men enn så lenge vil jeg vel ikke kalle den løsningen som er i dag så veldig velutviklet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
flisespikker
|
Nei, jeg tenkte bare sosialt, ikke teknisk, om du forstår.
![]() |
#135 |
Men først, kaffe!
Ja, da skjønner jeg. Men ville det ikke fungert sosialt ute på forumet også? Men mer oversiktlig? Jeg mener, de gangene jeg har sveipet gjennom bloggene så er det jo mye morsomt der. Rene fjaseinnlegg, med dertil fjas i svar-trådene under. Det kunne jo like gjerne vært forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Om kommunikasjon i bloggeneNei takke meg til, jeg likte bedre Newsgrupper jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
flisespikker
|
Jeg er ikke sikker - jeg synes forumet har blitt veldig stort, det er ofte litt tilfeldig hvilke delfora ting postes i, og det er (for meg) enklere å kikke innom de "faste bloggene" enn å gå på leting i forumet etter morsomme tråder, de dagene jeg ikke har tid til begge deler. Jeg vet at mange mener omvendt, og det er jo også mange som ikke bruker eller ønsker å bruke bloggene. Jeg tror vel helst at det også er naturlig - at noen gjør det ene og noen det andre, og at man dermed får mindre og mer oversiktlige grupperinger begge/alle steder enn om alle var i ett eneste stort underforum.
![]() |
#139 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Om kommunikasjon i bloggeneÅh, det er slikt vi kommer til å snakke når vi blir gamle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
flisespikker
|
Hihi, jeg husker at vi tok gamlehjem-mimringen på forskudd en gang rundt århundreskiftet på no.alt.pludring.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|