Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om det å omtale homofile par

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-09, 10:28   #21
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om det å omtale homofile par

Jeg kan ikke tenke meg noen tilfeller der folks seksuelle legning har noen særlig betydning for det jeg evt måtte omtale noen som så jeg kan ikke se for men noen tilfeller der jeg evt måtte opplyse om dette. Hva skulle det for eksempel være?

Hvis man leser litt om heteronormity så kan man jo sette seg litt inn i hvordan det er å være homofil i dagens samfunn. Veldig interessant, alt er jo lagt opp til "mor, far og barn" og det er ikke så få ganger per dag homofile må "korrigere" andre folks assumptions som f.eks når de spør når du møtte mannen/konen din osv. Alle tar for gitt, ofte uten å tenke over det, at andre mennesker lever som hetrofile par som en selv.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:19.