Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvordan få solgt bilen uten å måtte "gi den bort"?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-06, 13:11   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan få solgt bilen uten å måtte "gi den bort"?

Hvis du jobber hos bilforhandler, kan du ikke sette den der og så de kan selge den for dere?
Det er mange forhandlere som gjør det

Mulig dere vil tape litt på det, for de skal vel ha 15-20% av salgsummen for jobben.

Jeg personlig ville aldri kjøpt brukt bil privat,selvom det foreligger panteattest, tilstandsrapport o.a.

Det er dette med garanti tid og seriøsitet (tviler absolutt ikke på at dere er seriøse, men for en kjøper er dere mest sannsynlig helt fremmede)

Jeg har heller aldri solgt en bil privat
Dersom det skulle være en eller annen skjult feil eller mangel, kan det fort bli konflikter
Mye greiere at alt slikt går gjennom en forhandler

Dessverre er det vel slik at ekstrautstyr taes det lite hensyn til når man skal beregne bruktbilpris
Jeg har hatt mange biler med mye fancy og dyrt utstyr, men det teller lite i forhold til prisen når den skal selges

Får håpe dere får solgt den raskt

Vi hadde to scootere til slags i fjor på forskjellige tidspunkt, og syntes salget gikk vanvittig tregt
Hadde annonser på AutoDB og BruktbilBørsen
Etter ørten uker, tok lang tid, ble de heldigvis solgt, men vi hadde nesten gitt opp håpet

Krysser fingrene for dere

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.