|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#241 |
|
Livsnyter
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Stavanger
![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?....i utgangspunktet alt for mange. Jeg får aldri tid til å lese alle bøkene jeg planlegger å lese. Og haugen vokser.
|
|
|
#242 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Akkurat ferdig med "Berlinerpoplene" og nå har jeg begynt på "Den stille piken" av Peter Høeg. Litt snodig foreløpig, men tar seg vel opp...
|
|
#243 |
|
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Berlinerpoplene,ferdiglest, Luthers lille brune ; Til å bla i .
|
|
#244 |
|
intro
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Noe av det morsomme med denne besserwisserboka er at den inneholder mange språkfeil og gale påstander om hva som er tillatt å skrive.
|
|
|
#245 |
|
Ekvilist
|
Jeg har kun lest et par kapitler i boka, og er usikker på om jeg noen gang blir ferdig. Greit å vite det du skriver. Han har jo ingen bakgrunn faglig innen språk så vidt jeg har skjønt, allikevel er det som du sier rart at feil har sklidd igjennom.
|
|
#246 |
|
Ikke fullt så fin
|
Den ligger fortsatt på nattbordet den gitt ...
|
|
#247 |
|
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her.... men en annen bok. Madonna-gåten av bl.a Knut Nærum. Synes det virker litt sykelig noen ganger. Men jeg tror jeg bare må lese den for å kunne si at jeg har lest den.
|
|
#248 |
|
Passiv
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg driver å leser "horemamma" av Bente Lyon. En selvbiografi om hvordan hun drev byens beste bordell, tips og råd til de som ønsker å prostituere seg, og ellers ganske detaljerte beskrivelser av jentene, tjenestene og kundene. Egner seg ikke å lese rett etter at lunsjen er inntatt. |
|
|
|
|
#249 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Endelig har jeg en bok på nattbordet igjen!
|
|
#250 |
|
awesom
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Det ligger en liten dunge der,3 av mine og 5 av Odin sine.
|
|
#251 |
|
fornyet
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Her leses Anne Karin Elstads "Hjem". Koser meg med nostalgien.
|
|
#253 |
|
Peppy!
|
Den tok seg opp. Jeg var heldig og fikk lest siste halvdel i ett jafs. Da fikk jeg ordentlig tak i stemningen i boken. Jeg synes imidlertid hun er i overkant brutal. :prippen: Slutten gav meg skikkelig frysninger. Men jo, jeg kommer nok til å hente frem flere bøker av Dorothy L Sayers. |
|
|
|
|
#255 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Akkurat nå leser jeg Danteklubben, og den er utrolig treig nå i begynnelsen men skal visstnok ta seg opp etter hvert så jeg kjemper meg videre. Etterpå venter Menn som hater kvinner av Stieg Larsson, og den gleder jeg meg til. Sist redigert av Muskat : 02-01-07 kl 12:03. |
|
|
|
|
#256 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Har akkurat begynt på Kronprinsessen av Hanne-Vibeke Holst.
|
|
#257 |
|
Snart STOOOOR
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?PS. Jeg elsker deg... (husker ikke forfatteren i øyeblikket) |
|
|
|
|
#258 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Har begynt på 3 bøker.
|
|
#259 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?New York Trilogy, Paul Auster. Så blir det vel Coetzee etter det.
|
|
#260 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg ble akkurat ferdig med "Mitt navn er Karmosin" av han nobelprisvinneren. Flott, men det tok tid før den fenget.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|