|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Sunne middagsretter uten fett
Den fungerer sånn at om du spiser den så gjør den deg dausjuk om du spiser fet mat. Med andre ord kan du like gjerne la være å spise usunt og la være å ta den og heller legge pengene i noe annet. |
|
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: Sunne middagsretter uten fettSorry Shamu - det var kanskje ikke pent å skrive det der i tråden din. |
|
|
|
#23 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
Med det var det da.. Jeg eier ikke viljestyrke, elsker godis og fet mat. og hvis jeg tar disse pillene så må jeg jo holde meg unna pga "bivirkningene". For jeg er flink til å slanke meg en uke eller to også går det tilbake til den gamle tralten med fettholding mat og potetgull på kvelden.. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Kan du ikke heller bare kaste all den usunne maten og handle når du er mett da? |
|
|
|
#25 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
Tar det ikke som kritikk |
|
|
|
|
|
#26 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sunne middagsretter uten fettSmilefjes - Det går helt fint at du sier hva du mener i dene tråden.. hehe.. Blir på ingen måte sur.
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Frokost, lunsj og generelt alle måltider består av mer pålegg og mindre brød hvis du vil ha brød. Tenk at pålegget er næringsstoffene, brødet er tilbehør. samme med middag - det er kjøttet og grønnsakene som inneholder det kroppen din trenger. Potet, ris og pasta er bare vomfyll. Spis deg heller mett på den du har godt av. |
|
|
|
#28 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nettopp derfor bør jeg holde meg unna eller på et minimum, fordi jeg er så glad i det at jeg overspiser. Ikke ris da, men resten. Jeg er glad i sjokolade og cola også, men noe må man ofre for å holde en sunn linje.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|