|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Epikur
|
![]() Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?
Vi har også vaskerom, det er bare at mann og barn1 ikke alltid greier å få tøy fra badet og til det velsignede vaskerommet. Men der er det altså bare å lukke døren. Hurra!
![]() |
#43 |
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan bare signere denne. Har vel egentlig støv på hjernen. Skulle ønske jeg noen ganger kunne være litt mer avslappet i forhold til rydding, vasking osv.
![]() |
#44 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?Nja, vi har det vel sånn jenvt over "overfladisk" ryddig hele tiden.
![]() |
#45 |
Originala
|
![]() Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?Aldri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Peppy!
|
Ja, altså, for å presisere: Vi har det aldri slik. Men det er det jeg kaller ryddig. Så sant jeg kan se noe som burde vært bedre så heter det ikke ryddig hos meg. Generelt har vi det bomba/kaotisk/ulevelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?Jeg tror det stortsett alltid er ryddig her, og rent. Leker etc ser jeg ikke på som rot, men det er sjelden det blir lekt i stua egentlig. Han liker best å leke på rommet. Jeg er ajour med klesvasken, vi setter alltid ting rett i oppvaskmaskinen. Benkene på kjøkkenet tørkes av etter hver gang det er lagd mat, støv tørkes daglig samt at jeg drar over gulvene med tørrmopp. (barn med astma og allergi).
![]() |
#49 |
Passiv
|
![]() Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?Jeg har omtrent samme standard for ryddig som Bauche. Det er sjelden ryddig hos oss. |
![]() |
![]() |
#50 |
Passiv
|
![]() Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?Vi er 4 stk som bor i en bitteliten 3 roms på 42 m2, og alle har alt vi trenger av klær osv her. Da sier det seg selv at det er fryktelig lite plass til oppbevaring, og ergo blir det mye rot. Kjøkkenbenken min er på 2x 40 cm |
![]() |
![]() |
#51 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Årh ja, det husker jeg fra blokka vi bodde i til nå nylig. Kjøkkenet var nyoppusset men ekstremt dårlig planlagt uten omtrent NOE skapplass og skuffer. Jeg var nesten apatisk på slutten og er glad vi nå flytter inn i et rekkehus med MYE skapplass på kjøkkenet og en smart løsning.
![]() |
#52 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Jeg må bare presisere at dette er sånn jeg vil ha det, men at det ikke alltid er ryddig hos oss fordi vi tross alt har to små barn og jeg har en mann som ikke er like ryddete som meg. Men jeg prøver å ha det pent og ryddig hele tiden, og det er enkelte ting (som feks. klær på gulvet og sånt, samt ledninger som vises) jeg ikke takler og MÅ ha vekk der og da.
![]() |
#53 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?NÅ er det ganske ok/ryddig nok hos oss. Badet nedet er svusjet over, det flyter ikke over med skittentøy i skittentøysdunkene der, klær og sko er der det hører hjemme ute i gangen, papir-rotet på kommoden i gangen ligger i en pen bunke, lekene til ungene er delvis oppe og delvis under trappa der det ikke synes så godt, benkene på kjøkkenet er ryddige og rene, og på stuebordet er bare det som skal være der. Jeg skal ha møte i arbeidsutvalget i barnehagen i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Tvåtusentalssuffragett
Hvor: Oslo
![]() |
#55 |
Sær og kresen
![]() Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?Ler av skrotbollehistorien til Esme.
![]() |
#56 |
Ustabil
|
Konstaterer at jeg kun har det ryddig i hus jeg har flyttet i fra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Viken
![]() Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?Vi har det stort sett bare ryddig før besøk. Og da er vi på det nærmeste besvimt av å løpe rundt og rydde og vaske som gale før gjestene kommer.
![]() |
#58 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?Jeg har ryddet i mange timer idag, og det er fortsatt ikke ryddig. Men vi nærmer oss! Lagt bort kilometersvis med klær, ryddet kjøkken, bad, stue og ganger. Støvsugd. Men samtidig har jeg stekt kyllingbiter, poteter, karbonader til i morgen, og lagd drops, hentet eldste, matet barn, dusjet en unge og kommandert en stor i dusjen, ognå er begge lagt.
![]() |
#59 |
Pauset
|
![]() Sv: Spin-off: Når har du det "ryddig"?Når jeg har fjernet smårot på flater som kjøkkenbenk, bord er tomme og vasket. Stua må ha hyller uten rot, leker i kasser og gangen ja.. jeg syntes ikke det er ryddig når det ligger ting over alt. Har ganske store krav til når jeg kan kalle det ryddig og innfrir sjelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Må vel melde meg inn i sjuskeklubben jeg også.
:lurer veldig på hva en skrotbolle er: |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|