Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Disse flaggene igjen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-09, 22:28   #1
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Disse flaggene igjen

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Vet du, Bønna, jeg blåser i hvem som er enig med deg, jeg skjønner ikke hva du mener at det har å si? Det gjør ikke meg og mange andre enig med deg, uansett.

Hvis du blåser i det, hvorfor skriver du innlegg om det, da?

At du er enig med en frp-politiker kom som en overraskelse.

.

Sist redigert av bønna : 15-05-09 kl 22:34.
bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 22:52   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Hvis du blåser i det, hvorfor skriver du innlegg om det, da?

At jeg kommenterer din triumferende oppdagelse av at en frp-er i Drammen (og etter kommentatorfeltet å dømme, mange til høyre for dem igjen også) er enige med deg, betyr ikke at jeg bryr meg spesielt mye om det, gitt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 22:55   #3
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

At jeg kommenterer din triumferende oppdagelse av at en frp-er i Drammen (og etter kommentatorfeltet å dømme, mange til høyre for dem igjen også) er enige med deg, betyr ikke at jeg bryr meg spesielt mye om det, gitt.

Er dette en oppfordring til meg om å gå inn på kommentarene, lime de inn her og diskutere dem?
(Jeg har enda ikke lest noen av dem)

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 22:58   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er dette en oppfordring til meg om å gå inn på kommentarene, lime de inn her og diskutere dem?
(Jeg har enda ikke lest noen av dem)

Vel, innlegget med linken handlet om kommentarene, så du kan godt lese dem. Hva du ønsker å gjøre med dem etter det er meg knekkende likegyldig.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 23:02   #5
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

aC: Her er Moonson i innlegg 34, før noen av de du beskylder kom i tråden

... og mitt svar var tilsvar til Trolljenta og ElinM som mente at rasisme ikke var en del av flaggdebatten.

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Hva får du sjokk av? At jeg kommer med et konstruert eksempel. Ja, det er selvfølgelig de som opplever det på kroppen som kan fortelle om rasisme, jeg har heller ikke sagt noe annet.

Jeg fikk ikke sjokk av et konstruert eksempel, men sperret øynene opp over det du sa, at du mente de som levde tett oppi rasismeproblematikken så spøkelser på høylys dag. Fordi jeg mener det er nettopp de som lever oppi problemet som faktisk kan si noe om hvordan det er. Mens du sier at de kanskje blir i overkant opphengt i problemet.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 23:04   #6
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

... og mitt svar var tilsvar til Trolljenta og ElinM som mente at rasisme ikke var en del av flaggdebatten.

Jeg fikk ikke sjokk av et konstruert eksempel, men sperret øynene opp over det du sa, at du mente de som levde tett oppi rasismeproblematikken så spøkelser på høylys dag. Fordi jeg mener det er nettopp de som lever oppi problemet som faktisk kan si noe om hvordan det er. Mens du sier at de kanskje blir i overkant opphengt i problemet.

Eh ja, det er ingen motsetning i det.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 23:06   #7
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Eh ja, det er ingen motsetning i det.

Joda. Soleklar motsetning. De som lever med problemet, de ser problemet. Vi som ikke berøres, vi ser det ikke. Quite simple, actually.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.