|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Disse flaggene igjen
Hvis du blåser i det, hvorfor skriver du innlegg om det, da?
Sist redigert av bønna : 15-05-09 kl 22:34. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
At jeg kommenterer din triumferende oppdagelse av at en frp-er i Drammen (og etter kommentatorfeltet å dømme, mange til høyre for dem igjen også) er enige med deg, betyr ikke at jeg bryr meg spesielt mye om det, gitt.
|
|
|
#3 |
|
Deltidsmamma
|
Er dette en oppfordring til meg om å gå inn på kommentarene, lime de inn her og diskutere dem? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Vel, innlegget med linken handlet om kommentarene, så du kan godt lese dem. Hva du ønsker å gjøre med dem etter det er meg knekkende likegyldig.
|
|
|
#5 |
|
Peppy!
|
... og mitt svar var tilsvar til Trolljenta og ElinM som mente at rasisme ikke var en del av flaggdebatten.
Jeg fikk ikke sjokk av et konstruert eksempel, men sperret øynene opp over det du sa, at du mente de som levde tett oppi rasismeproblematikken så spøkelser på høylys dag. Fordi jeg mener det er nettopp de som lever oppi problemet som faktisk kan si noe om hvordan det er. Mens du sier at de kanskje blir i overkant opphengt i problemet. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |