Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det uhøflig å være ærlig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-09, 12:33   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det uhøflig å være ærlig?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

En annen ting mens vi er i gang.
Er det en menneskerett å legge ned seteryggen når man flyr eller kjører tog eller buss?

Tja, hvis alternativet er at jeg må holde meg våken over atlanteren fordi jeg må sitte rett opp og ned i setet mitt, så mener jeg at det er en menneskerett å legge ned seteryggen. Men man tar selvsagt hensyn begge veier, legger det forsiktig ned i stedet for å smelle det i middagen på de bak, spør om det går greit og prøver å finne en mellomting som funker for alle.

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Dere mener jeg får dere til å framstå som uhøflige, og dere mener jeg ikke burde sette dere i en slik situasjon ved å ha forventninger til fremmende som ikke alle kan innfri. Men sånn er nå en gang verden. Enten er det greit eller så er det ikke det. Den sjansen tar jeg.

Det er greit at du tar den sjansen, men da har du ingen rett til å bli sur eller snurt hvis du ikke får det på din måte. Det er vel ikke det at du får oss til å fremstå som uhøflige some r problemet, men fordi du mener vi er det hvis vi ikke tar hensyn til deg og dine behov over våre egne. La oss si at jeg har booket plass for å sove hele veien til Mo i Rana, også har du og familien din satt dere i mitt sete. Det er jo andre ledige seter sier dere, du kan jo bare sitte der. Men kanskje flere enn meg har vært forutseende og booket plass, slik at på turen til Mo i Rana får jeg ikke sove noen ting, fordi jeg må flytte meg fra andres seter flere ganger. Fordi dere har okkupert mitt. Som jeg har betalt for. Når jeg reiser med barn bestiller jeg ALLTID sete så langt det er mulig, både på tog og fly. Nettopp fordi jeg vil garantere at vi sitter sammen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:15.