Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Lettbrus kan føre til diabetes (db.no)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-09, 22:39   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Lettbrus kan føre til diabetes (db.no)

Jeg vil gjerne be om unnskyldning for at jeg kalte deg dum Dååris. Jeg innser at jeg traff deg slik at du opplevde det som veldig vondt. Og jeg anser deg som såpass over streken nå at jeg vil be om at du gir deg. Jeg har allerede beklaget at jeg ikke forsøker å se om du mener noe annet enn det du skriver - nå beklager jeg at du ble lei deg.

Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 23:45   #2
Dååris
Aktiv

Dååris sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
Dååris er litt kulDååris er litt kul
Standard

Sv: Lettbrus kan føre til diabetes (db.no)

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg vil gjerne be om unnskyldning for at jeg kalte deg dum Dååris. Jeg innser at jeg traff deg slik at du opplevde det som veldig vondt. Og jeg anser deg som såpass over streken nå at jeg vil be om at du gir deg. Jeg har allerede beklaget at jeg ikke forsøker å se om du mener noe annet enn det du skriver - nå beklager jeg at du ble lei deg.

Ingen fare kjære, jeg er ikke lei meg, det går bra.
Jeg bare synes ikke det passer seg på ett forum å gå på person på den måten du gikk, iallefall ikke så lenge du ikke kjenner personen godt nok til å vite at det er ok.
Om du følte jeg gikk over streken så beklager jeg det, og vil samtidig påpeke at det aldri var hensikten min å gjøre det heller. Jeg beklager at jeg ikke fikk frem mitt poeng til alle, og skal jobbe hardere for å være 100% klar fra nå av. Ok?

Dååris er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53.