Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det uhøflig å være ærlig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-09, 20:58   #11
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Er det uhøflig å være ærlig?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det er vel ingen her som sier at Skvetten MÅ forklare noe som helst. Det er en stor forskjell på å si at folk MÅ forklare og at de må regne med å bli oppfattet som en surfitte om de ikke forklarer.

Men hvorfor blir man automatisk et hespetre eller en real surfitte bare fordi man ikke vil bytte sete uten å oppgi en grunn.

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Nå sammenligner jeg kanskje litt med f.eks seter på fly, men altså sånn jeg tenker - deres årsaker kan være hva de vil. Hvis jeg har bestilt et sete på et tog (et fly) og vil ha det setet, så har ingen andre noe med hva mine årsaker er?
Og samme for dem, hvis årsakene deres var så viktige kunne de ordnet det annerledes, det er ikke mitt ansvar.

:vrang:

:like vrang:
Det var på dette toget ledig på intet mindre enn to firesetere, hvorfor i pokker hadde de ikke bedt om å få flytte dit?
Selv fikk jeg en av disse helt for meg selv. Jeg passer på ved bestilling at jeg får et sete hvor det er lite sansynlig at jeg blir syk og at om jeg blir det så er det enkelt å få hjelp.

Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:26.