Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Pedo-kunst

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-09, 19:05   #22
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pedo-kunst

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Så du anser det ikke som problematisk at det eksisterer en organisasjon som arbeider for at man bør tillate seksuelle aktiviteter mellom gutter og menn? Og at de utgir et medlemsblad med den type bilder som vi diskuterer her?

Men det at en kunstner/whatever skal bearbeide de samme bildene videre, det er problematisk?

Fint om du svarer på dette, for jeg oppfattet at de fleste syntes at organisasjonen i seg selv var mer problematisk enn kunsten vi diskuterer her, så jeg er interessert i om du (og flere) mener at det er kunstverkene (jeg kaller de det, for å skille mellom bildene i den opprinnelige konteksten) som er hovedproblemet.

Du har tydeligvis ikke lest hele tråden.
Jeg foreslår at dersom du vil ha svar på hva jeg mener om dette så kan du lese innleggene mine i denne tråden. Jeg begynner å gå lei av å gjenta meg selv.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:07.