|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...
Jeg har såpass tro på mennesket at ja jeg håper de vet hva de gjør hvis de ikke velger vaksiner. |
|
|
|
|
#2 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skjønner fremdeles ikke... Hva er det de (dere) vet som vi andre ikke vet?
|
|
|
#3 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Vet du hva vaksinene inneholder? Vet du alle stoffene? Alle konserveringsmidlene og tilsetningsstoffene? Google litt på nett så finner du svaret. |
|
|
|
|
#4 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Jamen, vi vet hva de inneholder og likevel gir vi vaksinene |
|
|
|
|
#5 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Nei, det er ikke bare derfor, men det også en av grunnene ja. Jeg har pga helsemessige årsaker utelatt MMR til eldste, men mini er ikke syk på noen måte, men han fikk heller ikke mmr. Trippel har begge fått, men hadde jeg visst mer om vaksiner da i 2002 så ville de ikke fått trippel heller. |
|
|
|
|
#6 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Hva er det som er så farlig med tilsetningsstoffene, mener du, nå også som toksikolog? Altså nå har de fjernet kvikksølv fra alle barnevaksiner, nå er jeg spent på å høre hva du synes er farlig? |
|
|
|
|
#7 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Formaldehyd, polysorbat 80, aluminum, phenol, octoxynol 9, antibiotika, bakterierester, levende/svekkede virus, kylling, egg, Rubellavirus er dyrket på celleculturer av humane diploide celler. Denne cellelinjen stammer fra en enkelt prøve av føtalt lungevev etter en abort. |
|
|
|
|
#8 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Joda, men derfra til å trekke konklusjonen at dette er noe jeg ikke vil utsette barna mine for? Det har jeg på ingen måte grunnlag for å gjøre når all fornuft og fagmiljøer med kred peker til den motsatte konklusjonen. Vikigst for meg er uansett ansvaret overfor de barna som ikke tåler et eventut utbrudd av barnesykdommer.
|
![]() |
| Emneord |
| vaksinasjonskonspirasjon |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|